
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας εκτελούν δρομολόγια προς τη Νότια και Νοτιοανατολική Ασία, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης που παρατηρείται εκεί για πακέτα κρουαζιέρας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα εταιρειών που δημιούργησαν νέα δρομολόγια προς την Ασία είναι, μεταξύ άλλων, οι εταιρείες Norwegian Cruises και MSC Cruises.
Η Norwegian Cruises το περασμένο έτος ανακοίνωσε ότι επιστρέφει στην αγορά της Ασίας μετά από 13 ολόκληρα χρόνια απουσίας με το πλοίο της Norwegian Jewel να εκτελεί δρομολόγια στη Νοτιοανατολική Ασία.
Πρόσφατα και η MSC Cruises, με αφορμή τα δέκα χρόνια από την ίδρυσή της, ανακοίνωσε ότι από το 2018 θα εντάξει την Ιαπωνία στα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιών της με σταθμούς στα λιμάνια Fushiki, Kanazawa, Kagoshima και Yokohama. Ο επικεφαλής της MSC Cruises δήλωσε ότι η επέκταση των δρομολογίων της εταιρείας στην Ιαπωνία είναι επιτακτική, καθώς πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη αγορά, αφού το 60% των Ιαπώνων επιβατών επιλέγουν την εταιρεία για να κάνουν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Το ενδιαφέρον των εταιρειών κρουαζιέρας για τις αγορές της Κίνας και της Ιαπωνίας εκφράζεται και από το γεγονός ότι πολλές εταιρείες, όπως η Carnival Corporation, η Norwegian Cruises και η MSC Cruises έχουν ναυπηγήσει πλοία (Majestic Princess, MSC Lirica, Norwegian Joy), τα οποία σχεδιάζονται ειδικά και προορίζονται αποκλειστικά για τις ιδιαίτερες ανάγκες της κινεζικής και ιαπωνικής αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ