Οι DNV GL και HMD παρουσίασαν ένα νέο σχεδιασμό Double Side-Hull πλοίου...

Οι DNV GL και HMD παρουσίασαν ένα νέο σχεδιασμό Double Side-Hull πλοίου μεταφοράς LPG

422
Οι DNV GL και HMD παρουσίασαν ένα νέο σχεδιασμό Double Side-Hull πλοίου μεταφοράς LPG

Στην έκθεση Gastech 2017, ο νηογνώμονας DNV GL παρέδωσε στην Hyundai Mipo Dockyard (HMD) πιστοποιητικό έγκρισης κατά της αρχής (AIP), για έναν νέο σχεδιασμό Double Side Hull πλοίου μεταφοράς LPG, με την ονομασία LPG SAFE (Structural Advances for the Environment).
Το πιστοποιητικό αυτό, το οποίο αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ των DNV GL και HMD, επιβεβαιώνει πως ο σχεδιασμός συμφωνεί με τους νέους κανόνες του νηογνώμονα DNV GL για την ταξινόμηση των πλοίων. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός LPG SAFE, αποτελεί τον πρώτο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς LPG χωρητικότητας 38,000 m3, ο οποίος παρέχει την ασφάλεια ενός Double Side Hull πλοίου, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την ίδια ικανότητα μεταφοράς φορτίου και το ίδιο κόστος κατασκευής σε σχέση με έναν συμβατικό σχεδιασμό.
LPG_Safe_2

LPG_Safe_1
Τα πλοία μεταφοράς LPG συνήθως φέρουν ανεξάρτητες δεξαμενές φορτίου Τύπου Α στο εσωτερικό του αμπαριού, οι οποίες υποστηρίζονται από μονωτικό υλικό. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός του LPG SAFE, προσφέρει μια σημαντική αύξηση της προστασίας για αυτού του είδους τις δεξαμενές, ιδίως σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ο κ. Dug Ki Min, Αντιπρόεδρος της HMD Seoul, δήλωσε: «’Εχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε την ίδια χωρητικότητα φορτίου σε σχέση με τον Single Side Hull σχεδιασμό βελτιστοποιώντας την δομική διαμόρφωση του σχεδιασμού των No.1 και No.3 δεξαμενών φορτίου, σε συνδυασμό με ανάλυση Πεπερασμένων Στοιχείων (FE) και χρησιμοποιώντας τους κανόνες του DNV GL ώστε να βελτιστοποιήσουμε την διαστασιολόγηση, το βάρος και την αντοχή του κύτους».
LPG_Safe_3

LPG_SAFE_2_358_tcm8-89483

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.