Θετικές προσδοκίες για την Daewoo Shipbuilding

Θετικές προσδοκίες για την Daewoo Shipbuilding

103
Θετικές προσδοκίες για την Daewoo Shipbuilding

Τα τελευταία χρόνια η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας ως αποτέλεσμα των μειωμένων παραγγελιών που έχει και της γενικότερης αστάθειας που επικρατεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Μέσα σε διάστημα δύο ετών, η DSME έχει λάβει δύο δάνεια από κρατικές κορεάτικες τράπεζες, ενώ προσπάθειες γίνονται για αναδιάρθρωση του χρέους της. Η αρνητική εικόνα φαίνεται να αντιστρέφεται, καθώς η DSME υπέγραψε Letter of Intent (Lol) με την Hyundai Merchant Marine (HMM) για τη ναυπήγηση πέντε VLCC πλοίων, με την προοπτική να ναυπηγηθούν στο μέλλον επιπλέον πέντε πλοία της κατηγορίας. Εκτιμάται ότι το κόστος ναυπήγησης για κάθε πλοίο θα ανέλθει περίπου στα $80 εκατ. Στελέχη της Daewoo Shipbuilding υποστηρίζουν ότι η τελική συμφωνία για τις ναυπηγήσεις θα υπογραφεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Επικεφαλής της DSME δήλωσε ότι πολλές είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες που επιλέγουν για τη ναυπήγηση των πλοίων τους την DSME, καθώς η τελευταία παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και τεχνολογικά καινοτόμες. Από τη μεριά της HMM, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι το 2017 αποτελεί μια καλή χρονιά για παραγγελίες πλοίων σε ιστορικά χαμηλές τιμές. Για τη ναυπήγηση των πλοίων, η HMM θα αξιοποιήσει κεφάλαια ύψους $2,28 δις, από την κρατική ενίσχυση που θα λάβει από την κυβέρνηση της Σεούλ σε μια προσπάθεια της τελευταίας να προωθήσει την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.