H αναπτυξιακή πορεία της Sky Express

H αναπτυξιακή πορεία της Sky Express

168
H αναπτυξιακή πορεία της Sky Express

Τα πεπραγμένα για το 2016, την αναπτυξιακή στρατηγική της, τις υπηρεσίες που προσφέρει και τους στόχους της για το 2017 παρουσίασε η Sky Express, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε, την Τετάρτη 5 Απριλίου, σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
«Το 2016 ήταν μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Sky Express, καθώς επενδύσαμε στην Ελλάδα, αναπτύξαμε το δίκτυο μας με νέους προορισμούς και διαθέτουμε πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικού, μεγαλώσαμε και ανανεώσαμε το στόλο μας, εξασφαλίσαμε την παρουσία μας σε όλα τα κανάλια πώλησης παγκοσμίως και διπλασιάσαμε την επιβατική μας κίνηση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε», σημείωσε, μεταξύ άλλων, η Διευθύνουσα Σύμβουλος, κα. Νίκη Καραγκουλέ-Καραγεώργου.
Η Sky Express έχει προσθέσει, τον τελευταίο χρόνο, 18 νέους προορισμούς στο δίκτυο της και εξυπηρετεί 9 γραμμές σε αποκλειστικότητα. Η αεροπορική εταιρεία, η οποία συνδέει όλη τη νησιωτική Ελλάδα με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο, συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυό της μέσω συνεργασιών για πτήσεις με κοινό κωδικό (code share agreements) με διεθνείς αερομεταφορείς, όπως αυτή που υπέγραψε πρόσφατα με τη Germania, ενώ η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας αποκάλυψε ότι νέες τέτοιες συνεργασίες έρχονται πολύ σύντομα.
Η κα. Καραγκουλέ-Καραγεώργου έδωσε έμφαση και στο θέμα της εμπειρίας του προσωπικού της εταιρείας λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δύο άρτια καταρτισμένες ομάδες συντήρησης παρέχουν τεχνική υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στα αεροσκάφη της εταιρείας. Τα πληρώματα μας αποτελούνται από πολύ έμπειρα στελέχη τα οποία διαθέτουν πολλές ώρες πτητικής προϋπηρεσίας, γνωρίζουν καλά τα ελληνικά αεροδρόμια ενώ υπόκεινται σε διαρκείς και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, παρουσίασε επίσης τη μοναδική εμπειρία που απολαμβάνουν οι επιβάτες της Sky Express και τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, με δωρεάν πρόσβαση σε σαλόνι διακεκριμένης θέσης (Business Lounge), ενώ στους ναύλους της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται δωρεάν αποσκευή και χειραποσκευή και εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Παράλληλα, η Sky Express στηρίζει προσπάθειες όπως η εθελοντική αιμοδοσία, ενώ προχωρά και σε δωρεές όπως αυτή των απινιδωτών στα αεροδρόμια της Ικαρίας και της Καρπάθου και του ιατρικού εξοπλισμού στην Axion Hellas. Επίσης, στο πλαίσιο της στήριξης των προορισμών που εξυπηρετεί η Sky Express, προσφέρει ειδικές εκπτώσεις στους μόνιμους κατοίκους τους, προκειμένου να τους διευκολύνει στις μετακινήσεις τους.
Να σημειωθεί ότι η Sky Express έχει συμβάλλει στην αύξηση της επιβατικής κίνησης στους προορισμούς που εξυπηρετεί. Η κα. Καραγκουλέ-Καραγεώργου σε σχέση με το τρέχον έτος τόνισε πως «για το 2017 θα έχουμε 80% αύξηση στις προγραμματισμένες πτήσεις, οι οποίες θα φτάσουν τις 14.600 και θα διπλασιάσουμε τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων οι οποίες θα είναι 750.000. Στόχος μας για το 2017 είναι να τριπλασιάσουμε την επιβατική μας κίνηση και να φτάσουμε τους 500.000 επιβάτες».
Τέλος, ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η «νέα εικόνα» της Sky Express, η οποία παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του Τύπου, από αεροσυνοδούς της εταιρείας με τη νέα ειδικά σχεδιασμένη για τη Sky Express στολή.
Από την πλευρά της, η κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνoύς Αερολιμένα Αθηνών, στο χαιρετισμό της τόνισε πως: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα με τη συνολική αναπτυξιακή πορεία της Sky Express, η οποία επεκτείνει το δίκτυό της και αυτή τη θερινή περίοδο προσθέτοντας στις υφιστάμενες συνδέσεις της νέους προορισμούς και επιλογές για το ταξιδιωτικό κοινό στην Ελλάδα».

Φωτό: skyexpress.gr

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.