
Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries αποφάσισαν να αναστείλουν τη λειτουργία της «δεξαμενής 5» του ναυπηγείου Ulsan, λόγω έλλειψης παραγγελιών για νέα πλοία.
Η δεξαμενή 5, μήκους 380 και πλάτους 65 μέτρων, χρησιμοποιείται για τη ναυπήγηση δεξαμενοπλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου. Πλέον η δεξαμενή θα χρησιμοποιείται για εργασίες επισκευών. Το κλείσιμο της δεξαμενής 5 είναι η δεύτερη δεξαμενή της HHI που παύει την λειτουργία της μετά την ανακοίνωση για το κλείσιμο της «δεξαμενής 4», τον περασμένο Ιούνιο.
Η κορεάτικη ναυπηγική εταιρεία πρόκειται να σταματήσει τον ερχόμενο Μάιο και τις εργασίες στο ναυπηγείο Gunsan, του μεγαλύτερου ναυπηγείου της, του οποίου η ετήσια δυναμικότητα παραγωγής χωρητικότητας υπερβαίνει τους 1,3 εκατ. τόνους.
Επιπλέον, εντός του 2017, θα σταματήσει και η λειτουργία της υπεράκτιας δεξαμενής ναυπήγησης του ναυπηγείου Ulsan.
Οι παραπάνω ενέργειες θα έχουν ως αποτέλεσμα, μέσα σε ένα έτος, να σταματήσει η λειτουργία τεσσάρων από τις έντεκα δεξαμενές που διαθέτει η HHI, γεγονός που θα επηρεάσει αρνητικά την απασχόληση του εργατικού δυναμικού, καθώς αναμένεται να απολυθούν 6.000 εργαζόμενοι.
Μέχρι στιγμής, 3.000 εργαζόμενοι της HHI και πάνω από 10.000 προμηθευτές στο ναυπηγικό τομέα έχουν χάσει τη δουλειά τους, εξαιτίας της ύφεσης που αντιμετωπίζει το σύνολο της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ