
Ενισχύονται οι φωνές στο Αμβούργο, από πολιτικούς φορείς και κόμματα, που επιμένουν πως τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers, που δημιουργήθηκε το 1834 στο Μπρεμενχάφεν, θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα σε νέες οικονομικές επιβαρύνσεις τον κρατικό προϋπολογισμό του ομόσπονδου κρατιδίου της Ελεύθερης και Χανσεατικής πόλης του Αμβούργου.
Σύμφωνα με τον γερμανικό ραδιοφωνικό σταθμό «NDR» ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers βρίσκεται αυτόν τον καιρό σε συζητήσεις με την τράπεζα HSH Nordbank με στόχο την ελάφρυνση του χρέους του ομίλου. Και αυτές οι διαπραγματεύσεις γίνονται σε μία περίοδο κατά την οποία η Rickmers Maritime Trust (RMT), με δραστηριοποίηση στην αγορά της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και με επίσημη έδρα τη Σιγκαπούρη, καλείται να επιστρέψει ένα ποσό της τάξης των 200 εκατ. ευρώ στις πιστώτριες τράπεζές της, κυρίως δε στην HSH Nordbank, και μάλιστα εντός των δύο προσεχών εβδομάδων.
Παρά τις δυσκολίες του εγχειρήματος και σύμφωνα με το «NDR», φαίνεται πως οι συνομιλίες μεταξύ Rickmers και HSH Nordbank μάλλον θα οδηγήσουν σε αποδοχή από την τελευταία του αιτήματος της Rickmers για μερική αναδιάρθρωση του χρέους της γερμανικής ναυτιλιακής.
Με τις φήμες περί αναδιάρθρωσης να εντείνονται, οι επικριτικές φωνές Γερμανών πολιτικών γίνονται όλο και πιο έντονες, με χαρακτηριστικότερη περίπτωση τον Norbert Hackbusch, μέλος του Κοινοβουλίου του Αμβούργου, που δηλώνει πως: «Η HSH Nordbank δεν πρέπει να γίνει ένα κατάστημα αυτοεξυπηρέτησης των εφοπλιστών».
Φωτό: rickmers-maritime.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Εν αναμονή της εφαρμογής των λιμενικών τελών των ΗΠΑ στα πλοία που συνδέονται με την Κίνα, το Γραφείο του Εμπορικού Αντιπροσώπου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation, με την ελληνόκτητη εταιρεία να γνωστοποιεί πρόσφατα την παραλαβή ενός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ