
Ενισχύονται οι φωνές στο Αμβούργο, από πολιτικούς φορείς και κόμματα, που επιμένουν πως τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers, που δημιουργήθηκε το 1834 στο Μπρεμενχάφεν, θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα σε νέες οικονομικές επιβαρύνσεις τον κρατικό προϋπολογισμό του ομόσπονδου κρατιδίου της Ελεύθερης και Χανσεατικής πόλης του Αμβούργου.
Σύμφωνα με τον γερμανικό ραδιοφωνικό σταθμό «NDR» ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers βρίσκεται αυτόν τον καιρό σε συζητήσεις με την τράπεζα HSH Nordbank με στόχο την ελάφρυνση του χρέους του ομίλου. Και αυτές οι διαπραγματεύσεις γίνονται σε μία περίοδο κατά την οποία η Rickmers Maritime Trust (RMT), με δραστηριοποίηση στην αγορά της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και με επίσημη έδρα τη Σιγκαπούρη, καλείται να επιστρέψει ένα ποσό της τάξης των 200 εκατ. ευρώ στις πιστώτριες τράπεζές της, κυρίως δε στην HSH Nordbank, και μάλιστα εντός των δύο προσεχών εβδομάδων.
Παρά τις δυσκολίες του εγχειρήματος και σύμφωνα με το «NDR», φαίνεται πως οι συνομιλίες μεταξύ Rickmers και HSH Nordbank μάλλον θα οδηγήσουν σε αποδοχή από την τελευταία του αιτήματος της Rickmers για μερική αναδιάρθρωση του χρέους της γερμανικής ναυτιλιακής.
Με τις φήμες περί αναδιάρθρωσης να εντείνονται, οι επικριτικές φωνές Γερμανών πολιτικών γίνονται όλο και πιο έντονες, με χαρακτηριστικότερη περίπτωση τον Norbert Hackbusch, μέλος του Κοινοβουλίου του Αμβούργου, που δηλώνει πως: «Η HSH Nordbank δεν πρέπει να γίνει ένα κατάστημα αυτοεξυπηρέτησης των εφοπλιστών».
Φωτό: rickmers-maritime.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ