-Σε ανακοίνωση συμφωνίας για την αγορά 6 έως 9 πλοίων ξηρού φορτίου προέβη η αμερικανική Eagle Bulk Shipping Inc. την περασμένη εβδομάδα. Πρόκειται για πλοία Ultramax, ηλικίας 2-5 ετών, και η συμφωνία – εφόσον η εταιρεία αποκτήσει και τα 9 αδελφά πλοία – θα φτάσει τα $153 εκατ. Μετά την επιτυχή απόκτηση των 9 πλοίων η Eagle Bulk Shipping, θα διαχειρίζεται στόλο 50 πλοίων Supramax/Ultramax.
-Διεύρυνση του κύκλου εργασιών αλλά και σημαντικές ζημίες για την Seaspan ULC, εταιρεία πλοίων container με έδρα στο Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών $877,9 εκατ. ($819 εκατ. το 2015), με ζημίες που έφτασαν τα $139 εκατ. έναντι κερδών $199,4 εκατ. το 2015. Η Seaspan αριθμεί στόλο 80 και πλέον πλοίων, τα οποία είτε διαχειρίζεται η ίδια, είτε ναυλώνει σε άλλες εταιρείες, όπως η Cosco, η CSCL, η MOL κ.ά. Η κεφαλαιοποίηση της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης αγγίζει τα $820 εκατ.
-Ανακοίνωση ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2016 για την αμερικανική εταιρεία υγρού φορτίου Overseas Shipholding, στα οποία αποτυπώνεται η ίδια αρνητική εικόνα όπως με τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου των tankers, που έχουν ήδη δημοσιεύσει τα στοιχεία τους. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών για το 2016 που ανήλθε σε $372,1 εκατ. ($385,2 εκατ. το 2015), με σημαντικές ζημίες $293,6 εκατ., έναντι κερδών $284 εκατ. το 2015. Η κακή επίδοση της εταιρείας επηρέασε και την τιμή της μετοχής, η οποία υποχωρούσε κατά 5% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η Overseas διαχειρίζεται στόλο 24 πλοίων.
Οι ανακοινώσεις ξένων ναυτιλιακών εταιρειών
Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.