
Ένα πολύ καλό 4ο τρίμηνο, όπου περιορίστηκαν οι ζημίες ενώ υπήρξε και αύξηση του κύκλου εργασιών της, κατέγραψε η Safe Bulkers Inc., συμφερόντων του κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, ανακοινώνοντας τα ετήσια και τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα της. Ωστόσο, στο σύνολο του έτους η εταιρεία εμφάνισε μείωση στον κύκλο εργασιών και διεύρυνση των ζημιών της σε σχέση με το 2015.
Αναλυτικότερα, για το 4ο τρίμηνο του 2016, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα $31,7 εκατ. αυξημένος κατά 6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, οπότε και είχε φτάσει τα $29,9 εκατ. ενώ οι ζημίες περιορίστηκαν σημαντικά στα $4,6 εκατ. έναντι $29,9 εκατ. το 2015. Στο σύνολο του έτους, ο κύκλος εργασιών εμφάνισε μείωση της τάξης του 14% και ανήλθε σε $109,8 εκατ. ($127,3 εκατ. το 2015), ενώ οι ζημίες για το 2016 έφτασαν τα $56 εκατ. ($47,9 εκατ. το 2015). Η συνολική ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $104,8 εκατ. σε μετρητά και καταθέσεις.
Η εταιρεία, μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε ότι εντός του 2017 παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000dwt και 81.600dwt, εκ των οποίων το 2ο πωλήθηκε απευθείας στον κ. Πόλυ Χατζηιωάννου.
Σήμερα η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο 38 πλοίων ξηρού φορτίου (14 Panamax, 9 Kamsarmax, 12 post-Panamax και 3 Capesize), με μέσο όρο ηλικίας τα 6,6 έτη και με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 3,421 εκατ. dwt.
Ο Πρόεδρος της εταιρείας, Dr. Loukas Barmparis, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ανέφερε ότι «αν και οι ναυλώσεις βελτιώθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016 από τα ιστορικά χαμηλά, παραμένουν ακόμα σε μη κερδοφόρα επίπεδα. Κατά το 2016, πετύχαμε θετικές ταμειακές ροές ενισχυόμενοι από τα χαμηλά λειτουργικά κόστη, τα οποία ανήλθαν σε $3.698/πλοίο, συμφώνως προς τις προσπάθειες μας για μειώσεις σε αυτά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ενισχύσαμε επίσης τη ρευστότητά μας μέσω της δημόσιας προσφοράς για κοινές μετοχές, το Δεκέμβριο του 2016, η οποία απέφερε $17,2 εκατ. […] Συνολικά, θεωρούμε ότι η εταιρεία μας βρίσκεται σε μια καλή θέση ώστε να ανταποκριθεί σε πιθανές διαρκείς αναταράξεις στις ναυλαγορές, ενώ παράλληλα είναι έτοιμη να εκμεταλλευτεί νέες ευκαιρίες όταν οι συνθήκες των ναυλαγορών αλλάξουν».
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Star Bulk σημείωνε πτώση 2% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $130 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Αρχηγός του Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Αττικής & Υποναύαρχος ε.α. Λ.Σ Λεωνίδας Μανωλάκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Ναυτιλίας Β. Αιγαίου Capt. Γιώργης…

Αμετάβλητο διατήρησε, όπως αναμενόταν άλλωστε, το βασικό της επιτόκιο στο 2%, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σύμφωνα με τις νέες προβολές των εμπειρογνωμόνων του ευρωσυστήματος,…

Υπό καταρρακτώδη βροχή έλαβε χώρα νωρίτερα στη Λοριάν της Γαλλίας η τελετή ονοματοδοσίας και ύψωσης της ελληνικής σημαίας της φρεγάτας «Κίμων» του Πολεμικού Ναυτικού.…

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), στρατηγό Δημήτριο…

Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα αποχαιρετά με βαθιά θλίψη μια εμβληματική φυσιογνωμία του κλάδου, τον δρ. Heinrich Schulte, ιδρυτή της Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ο…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ