
Περιορισμό των ζημιών κατέγραψε η Star Bulk Carriers Corp., ανακοινώνοντας τα ετήσια και τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα της. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα $222,1 εκατ. ελαφρά μειωμένος κατά 5% σε σχέση με το 2015, οπότε και είχε φτάσει τα $234,3 εκατ. ενώ οι ζημίες περιορίστηκαν σημαντικά σε $153,8 εκατ. έναντι $458,2 εκατ. το 2015. Στο 4ο τρίμηνο, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $63,2 εκατ. ($64,1 εκατ. το 2015) και οι ζημίες του τριμήνου τα $32,7 εκατ. ($311 εκατ. το 2015).Τα εναρμονισμένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε $15,6 εκατ. στο τρίμηνο ($6,6 εκατ. 2015) και $21,8 εκατ. στο σύνολο του έτους ($13,8 εκατ. το 2015).Ο δείκτης χρήσης του στόλου ανήλθε στο 96,5% για το 2016, ενώ το μέσο TCE $6.260/ημερησίως.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk Carriers, κ. Πέτρος Παππάς σχολίασε, μεταξύ άλλων ότι «η Star Bulk Carriers βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων τριών διαχειριστών ξηρού φορτίου, σύμφωνα με τη βαθμολογία της Rightship. Ένας από τους κύριους στόχους μας για το 2017 είναι η διατήρηση χαμηλού λειτουργικού κόστους χωρίς ωστόσο να διακινδυνεύσει η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών των πλοίων μας. Εν μέσω της πιο αδύναμης αγοράς dry των τελευταίων τριών δεκαετιών, πήραμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε τη ρευστότητα της εταιρείας μας. Οι πρόσοδοι από την πρόσφατη τοποθέτηση σε μετοχές της εταιρείας που ανήλθαν σε $51,5 εκατ., προσέφεραν συνολική ρευστότητα περίπου $250 εκατ.»
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Star Bulk σημείωνε άνοδο πάνω από 3% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $536 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ