
Η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Engine (ΜΗΙ-ΜΜΕ) ολοκλήρωσε τις εργασίες μετασκευής σε 80 πλοία της μεταφοράς LNG φορτίων που αφορούσε την εγκατάσταση συστήματος καύσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Οι εργασίες αυτές έγιναν προς συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οδηγίες του IMO (International Maritime Organization) οι οποίες έγιναν γνωστές τον περασμένο Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση του IMO, επιβάλλεται σε όλα τα πλοία να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μόνο μέχρι 0,5% θείο.
Η οδηγία αυτή, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από το 2020, έχει οδηγήσει πολλές πετρελαϊκές εταιρείες να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα δικά τους καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% θείο, όπως είναι το ultra low sulfur heavy fuel oil (ULSHFO). Σύμφωνα με ανακοίνωση της MHI- MME, τα αποτελέσματα της χρήσης του καυσίμου ULSHFO στα πλοία ίσως επηρεάσει την αναμενόμενη απόδοση του καυστήρα. Από την πλευρά της η MHI-MME έχει εγκαταστήσει στα πλοία που ναυπηγεί, σύστημα καύσης καυσίμου low sulfur marine gas oil (LSMGO), ούτως ώστε οι καυστήρες των πλοίων να έχουν την επιθυμητή απόδοση.
Η γιαπωνέζικη εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχει ήδη τοποθετήσει την νέα αυτή τεχνολογία και στις βοηθητικές μηχανές των νεότευκτων πλοίων της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ