Νέα τεχνολογία στις μηχανές των νεότευκτων πλοίων της εγκατέστησε η Mitsubishi Heavy...

Νέα τεχνολογία στις μηχανές των νεότευκτων πλοίων της εγκατέστησε η Mitsubishi Heavy Industries

830
Νέα τεχνολογία στις μηχανές των νεότευκτων πλοίων της εγκατέστησε η Mitsubishi Heavy Industries

Η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Engine (ΜΗΙ-ΜΜΕ) ολοκλήρωσε τις εργασίες μετασκευής σε 80 πλοία της μεταφοράς LNG φορτίων που αφορούσε την εγκατάσταση συστήματος καύσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Οι εργασίες αυτές έγιναν προς συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οδηγίες του IMO (International Maritime Organization) οι οποίες έγιναν γνωστές τον περασμένο Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση του IMO, επιβάλλεται σε όλα τα πλοία να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μόνο μέχρι 0,5% θείο.
syuze_2
Η οδηγία αυτή, η οποία πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή από το 2020, έχει οδηγήσει πολλές πετρελαϊκές εταιρείες να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα δικά τους καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% θείο, όπως είναι το ultra low sulfur heavy fuel oil (ULSHFO). Σύμφωνα με ανακοίνωση της MHI- MME, τα αποτελέσματα της χρήσης του καυσίμου ULSHFO στα πλοία ίσως επηρεάσει την αναμενόμενη απόδοση του καυστήρα. Από την πλευρά της η MHI-MME έχει εγκαταστήσει στα πλοία που ναυπηγεί, σύστημα καύσης καυσίμου low sulfur marine gas oil (LSMGO), ούτως ώστε οι καυστήρες των πλοίων να έχουν την επιθυμητή απόδοση.
Η γιαπωνέζικη εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχει ήδη τοποθετήσει την νέα αυτή τεχνολογία και στις βοηθητικές μηχανές των νεότευκτων πλοίων της.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.