
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της χρήσης 01.01.2016 – 31.12.2016 σύμφωνα με τις οποίες τα βασικά μεγέθη είναι τα ακόλουθα: Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 103.5 εκ. έναντι € 99.9 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2015 παρουσιάζοντας αύξηση 3,6 %, παρά την αρνητική συγκυρία (παρατεταμένη οικονομική ύφεση, προσφυγικό, απεργιακές κινητοποιήσεις).
Αυξημένα έσοδα παρουσίασαν οι δραστηριότητες στο Car Terminal κατά € 1,4 εκ. (13.4%) και τη κρουαζιέρα κατά € 1,0 εκ. (8,2%) ενώ αυξημένα ήταν τα έσοδα από την παραχώρηση των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ κατά € 3,9 εκ. περίπου.
Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 11,0 εκ. έναντι € 9,8 εκ. της χρήσης 2015 παρουσιάζοντας αύξηση 13% και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο σχεδόν στο σύνολο των δραστηριοτήτων της Εταιρείας.
Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα της χρήσης παρουσίασαν μείωση 8,0% και ανήλθαν σε € 92,8 εκ. έναντι € 100,9 εκ. το 2015. Μείωση σημειώθηκε κατά € 2,2 εκ. ή 4,3% στις αμοιβές προσωπικού, που ανήλθαν σε € 49,9 εκ. έναντι € 51,5 τη προηγούμενη χρήση. Σημαντική μείωση παρουσίασαν και τα έξοδα διοίκησης, τα οποία μειώθηκαν κατά € 5,5 εκ. ή 20,2%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΟΛΠ Α.Ε. κατέβαλε αυξημένο κατά € 1,0 εκ. αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για το 2016, λόγω της νέας σύμβασης παραχώρησης που υπογράφηκε στις 24/6/2016 και με βάση την οποία το ποσοστό του ανταλλάγματος παραχώρησης αναπροσαρμόστηκε στο 3,5 % των ενοποιημένων εσόδων του αντί του 2%.
Τέλος αναφέρεται ότι με βάση το οικονομικό ημερολόγιο της Εταιρείας η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων έχει προγραμματιστεί για τις 28 Ιουνίου 2017 και η αποκοπή του μερίσματος για τις 19 Ιουλίου 2017.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ