
DRY
Λόγω μειωμένης ζήτησης για δρομολόγια Ατλαντικού, οι ναύλοι για τα Capesize παρουσίασαν μικρή κάμψη: για βραχυχρόνιες περιόδους η μείωση έφτασε τα $800/pdpr ενώ για ετήσια διάρκεια οι ναύλοι σημείωσαν πτώση κατά $1.000/pdpr και κυμάνθηκαν γύρω στα $10.500/pdpr.
Αντίθετα, στα Panamax οι ναύλοι για δρομολόγια Ειρηνικού αυξήθηκαν ελαφρώς κατά $300 στα $7.800/pdpr. Τέλος, στα Supramax και στα Handysize οι ναύλοι μειώθηκαν για δρομολόγια Ατλαντικού λόγω παραλαβών νέων πλοίων με τις τιμές των ναύλων να ανέρχονται σε $9.250/pdpr και $7.250/pdpr αντίστοιχα για τον Ατλαντικό και $5.750/pdpr στα Supramax για δρομολόγια Ειρηνικού – με οριακή άνοδο.
WET
Η Ιαπωνία αναμένεται να μειώσει την παραγωγή της κατά 300.000 βαρέλια/ημερησίως, ενώ η Ρωσία τροποποιεί τις εξαγωγές της, με τρόπο που πιθανώς να οδηγήσει στην περιστολή της παραγωγής κατά 160.000 βαρέλια.
Οι αγορές βρίσκονται σε στάση αναμονής, προσπαθώντας να προβλέψουν τις τάσεις για το επόμενο διάστημα, καθώς οι τιμές των ναύλων στα clean TC συνεχίζουν να βρίσκονται σε πτώση.
Για ετήσια συμβόλαια στα LR2 οι ναύλοι ανήλθαν σε $17.250/pdpr ενώ για ναυλοσύμφωνα 3 ετών οι τιμές των ναύλων ανέρχονται σε $20.000/pdpr.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/KIMIMASA MAYAMA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ