
H Κυβέρνηση της Νιγηρίας εξακολουθεί να έχει ως απόλυτη προτεραιότητά την αντιμετώπιση της διαφθοράς και της ανομίας στα λιμάνια της Νιγηρίας αλλά και στις εγκαταστάσεις στο Δέλτα του Νίγηρα.
Η Αρχή Λιμένων της Νιγηρίας (NPA), μελετά παράλληλα τις διάφορες των τιμολογιακών πολιτικών σε όλη λιμάνια στη Δυτική Αφρική, με σκοπό τον προσδιορισμό των στρατηγικών που πρέπει να εφαρμόσει η χώρα προκειμένου τα λιμάνια της να παραμείνουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τους γείτονές της.
Τα σχέδια “εκσυγχρονισμού” των λιμένων είναι σε εξέλιξη από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση για την ανάπτυξη μηχανισμών καταπολέμησης της διαφθοράς αλλά και ως προς την πάταξη των δόλιων και εγκληματικών δραστηριοτήτων στα λιμάνια και στην ακτογραμμή της χώρας.
Η κυβέρνηση στην Αμπούτζα παρουσίασε μάλιστα έκθεση τον Οκτώβριο του 2016 όπου εντοπίστηκαν εκτεταμένα σημάδια διαφθοράς, τα οποία συνδέονται στενά με τις ανεπάρκειες στα λιμάνια.
Οι έκρυθμες κατατάσσεις μάλιστα στις λιμενικές ζώνες της χώρας συμβάλλουν ώστε τα κύρια λιμάνια να είναι από τα πιο ακριβά στον κόσμο, κυρίως εξαιτίας των τελών που οι χρήστες οφείλουν να αναπροσαρμόζουν έως και καθημερινά.
Όπως αναφέρει ο τοπικός τύπος εάν και εφόσον αυτή η τεράστια και ανεξέλεγκτη σήμερα κατάσταση αντιμετωπιστεί, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Νιγηρία θα γίνει ο ναυτιλιακός κόμβος στη Δυτική Αφρική. Ήδη, ο Διευθύνων Σύμβουλος, της Αρχής Λιμένων (NPA), κ. Hadiza Bala Usman, επιβεβαίωσε ότι η προεδρική Συμβουλευτική Επιτροπή για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς θα ανοίξει σύντομα ειδικό γραφείο στην έδρα της NPA, ενώ επιβεβαίωσε ότι η Αρχή θα ξεκινήσει ισχυρά μέτρα κατά της διαφθοράς το 2017.
Η NPA θα υιοθετήσει επίσης τριμηνιαίες συναντήσεις με ενδιαφερόμενους φορείς ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι να είναι καλύτερα ενημερωμένοι σχετικά με την κατάσταση και τη λειτουργία των φορέων εκμετάλλευσης. Ο κ. Usman τόνισε ότι μετά την μελέτη της νέας έκθεσης αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική στα λιμάνια, ο οργανισμός θα ζητήσει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση τη μείωση των τελών σε όσα λιμάνια κριθούν χωρίς λόγο πιο ακριβά, ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν περισσότερα φορτία.
Η διαφθορά, το κακό οδικό δίκτυο, και τα υψηλά λιμενικά τέλη θεωρούνται από τις κρατικές αρχές τα μεγαλύτερα εμπόδια που καθιστούν τους λιμένες σε μη-ανταγωνιστικούς σε σύγκριση με τις γειτονικές χώρες της Δυτικής Αφρικής.
Εν τω μεταξύ, η Βρετανική Ύπατη Αρμοστεία στην πρωτεύουσα Αμπούτζα και η NPA αποφάσισαν να συνεργαστούν σε διάφορους τομείς για τη βελτίωση αλλά και την ανάπτυξη των λιμένων στη Νιγηρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ