
															
															Ήδη είναι γνωστός στις ναυτιλιακές εταιρίες ο κανονισμός της Κίνας που ισχύει από 1-4-2016 και αφορά στην περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων των πλοίων( δεν πρέπει να υπερβαίνει 0,5%mm) κατά τις ώρες που αυτά παραμένουν παραβεβλημένα στα λιμάνια Sanghai, Nigbo-Zhoushan, Suzhou και Nantong. Ο χρόνος χαμηλών εκπομπών για το λιμάνι της Sanghai ορίζεται από το πρώτο κάβο που δένει το πλοίο στην προβλήτα μέχρι την πλήρη απόδεση του πλοίου ενώ για τα υπόλοιπα τρία λιμάνια ο χρόνος για τις χαμηλές εκπομπές αρχίζει με την άφιξη του πλοίου και τελειώνει με την αναχώρηση του. Στα παραπάνω λιμάνια προστέθηκε και το λιμάνι Shenzhen από την 1-10-2016.
Από 1-1-2017 στην παραπάνω λίστα των Ελεγχόμενων Περιοχών Εκπομπών σύμφωνα με εγκύκλιο που εκδόθηκε από το κινεζικό γραφείο Hatai Insurance Agency $ Consultant Service Limited προστέθηκαν και τα λιμάνια Tianjin, Qinhuangdao, Tangshan, Huanghua, Guangzhou and Zhuhai ανεβάζοντας των αριθμό των μεγάλων λιμανιών της Κίνας σε έντεκα.
Στην ίδια εγκύκλιο αναφέρεται ότι από 1-1-2018 όλα τα λιμάνια της Κίνας θεωρούνται ECAS και για όλη τη χρονική περίοδο παραμονής του πλοίου ενώ από 1-1-2019 τα πλοία πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο πριν την είσοδο τους σε ελεγχόμενες περιοχές. Οι εταιρίες επομένως πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον εφοδιασμό των πλοίων τους με τα κατάλληλα καύσιμα για να αποφύγουν καθυστερήσεις και πρόστιμα που μπορεί να τους επιβληθούν από τη μη συμμόρφωση.
Η εφαρμογή του παραπάνω κανονισμού σε μια χώρα που το τελευταίο της πρόβλημα είναι η ρύπανση από τα καύσιμα των πλοίων έρχεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο το λειτουργικό κόστος των πλοίων σε λιμάνια με μεγάλη εμπορική δραστηριότητα και μεγάλο αριθμό αφίξεων πλοίων σε καθημερινή βάση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ