
Σε 33 ώρες θα μεταφέρονται φορτία και εμπορεύματα από την Ευρώπη στην Κίνα σύμφωνα με τους νέους στρατηγικούς στόχους που έθεσε το Κρεμλίνο για τους ρωσικούς σιδηρόδρομους.
Οι νέες σιδηροδρομικές διαδρομές μέσω του Καζακστάν θα μπορούν να μεταφέρουν ειδικά φορτία σε λίγο χρόνο και λιγότερο κόστος μεταφοράς για τους παραγωγούς στην Ευρώπη και στην Κίνα λαμβάνοντας υπόψη ότι ένα εμπορικό πλοίο χρειάζεται πάνω από δύο εβδομάδες για την ίδια διαδρομή.
Τα νέα τρένα θα είναι σε θέση να μεταφέρουν 300-600 τόνους φορτίων με ταχύτητα έως 300 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Η κύρια βλέψη στους Ρωσικούς Σιδηρόδρομους για το 2017 είναι η έναρξη του έργου και κυρίως η έναρξη κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας μεταξύ Μόσχας και Καζάν.
Σύμφωνα με το πρακτορείο TASS το συνολικό μήκος της σιδηροδρομικής διαδρομής Μόσχας-Καζάνγια τρένα υψηλής ταχύτητας είναι 770 χιλιόμετρα. Τα τρένα θα ταξιδεύουν με ταχύτητα 350-400 χιλιομέτρων την ώρα, και ο χρόνος μεταξύ των δύο πόλεων θα είναι 3-3,5 ώρες, πολύ βελτιωμένος από τις 14 ώρες που απαιτούνται σήμερα. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
Το συνολικό κόστος της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχας-Καζάν εκτιμάται σε $ 16.8 δις. Η συγκεκριμένη γραμμή σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο μπορεί αργότερα να επεκταθεί προς την Κίνα, και να συνδέει τις δύο χώρες μέσω Καζακστάν. Σύμφωνα με τις ρωσικές αρχές το μήκος του σιδηροδρόμου Μόσχας-Πεκίνου θα είναι 7.769 χιλιόμετρα και ο χρόνος ταξιδιού μέχρι 33 ώρες (τέσσερις φορές πιο γρήγορα σε σύγκριση με τις σημερινές 130,4 ώρες). Η μέση ετήσια επιβατική κίνηση υπολογίζεται σε 195 εκατ. ανθρώπων.
Η Κίνα προτίθεται να διαθέσει $ 8,1 δις για το έργο της γραμμής Μόσχας-Καζάν.
Η γερμανική πρωτοβουλία Consortium (περιλαμβάνει τις Siemens, η Deutsche Bank, Deutsche Bahn και άλλες εταιρείες) πρόκειται να διαθέσουν 2,7 δις ευρώ για τη χρηματοδότηση της κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…

Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…

Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…

Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…

Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…

Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…

Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ