
O Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας θέτοντας ως στόχο την αναβάθμιση των τουριστικών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής, προωθεί στα πλαίσια του στρατηγικού του σχεδιασμού την ανάπτυξη δικτύου μαρίνων και τουριστικών καταφυγίων σκαφών, το οποίο σχεδιάζεται για τις περιοχές Ηγουμενίτσας, Πλαταριάς, Σαγιάδας και Σύβοτων.
Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάζεται η κατασκευή μαρίνας στην Ηγουμενίτσα και πρόσθετα έργα και σύγχρονες εγκαταστάσεις για τουριστικά καταφύγια στα Σύβοτα, την Πλαταριά και τη Σαγιάδα.
Όσον αφορά τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα για την υλοποίηση του στόχου παραθέτουμε τα ακόλουθα:
Για το τουριστικό καταφύγιο Σαγιάδας θα αποσταλούν, για να ακολουθηθούν οι διαδικασίες έγκρισης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα τεύχη Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την μετατροπή του υπάρχοντος καταφυγίου αλιευτικών σκαφών σε τουριστικό καταφύγιο. Ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισης από την αρμόδια επιτροπή Τουριστικών Λιμένων.
Για το τουριστικό καταφύγιο Συβότων, έχει ολοκληρωθεί επίσης η διαδικασία έγκρισης από την αρμόδια επιτροπή Τουριστικών Λιμένων και εκκρεμεί η έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Όσον αφορά το καταφύγιο αλιευτικών σκαφών Πλαταριάς εκκρεμεί η αίτηση για έγκριση τροποποίησης του σε τουριστικό καταφύγιο. Τέλος, σχετικά με την Μαρίνα Ηγουμενίτσας έχει ήδη ολοκληρωθεί η προμελέτη κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) Ηγουμενίτσας και θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Οι εν λόγω περιοχές ήδη αποτελούν πόλο έλξης τουρισμού και διαθέτουν σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, που θα ενισχυθούν σημαντικά με την ανάπτυξη σύγχρονων μαρίνων και τουριστικών καταφυγίων. Εκμεταλλευόμαστε το υπάρχον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προχωράμε με σταθερά βήματα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ