
Όπως προκύπτει από τις εκτιμήσεις των ειδικών αναλυτών της PwC, η τιμή του πετρελαίου είναι σχεδόν απίθανο να επιστρέψει στα επίπεδα των $100 δολαρίων ανά βαρέλι. Το πλέον πιθανό σενάριο θέλει μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια η τιμή να κυμανθεί σε ένα εύρος μεταξύ των $60 και $70 δολαρίων το βαρέλι.
Οι αναλυτές της PwC θεωρούν ότι η βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Βρετανίας μοιάζει να έχει αφήσει τις «δύσκολες ημέρες» πίσω της, καθώς οι τιμές του πετρελαίου σταθεροποιούνται ενώ και η σχέση προσφοράς-ζήτησης εμφανίζεται πιο ισορροπημένη. Βέβαια, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ναι μεν το μέλλον εμφανίζεται πιο αισιόδοξο αλλά χρειάζεται να αντιμετωπιστεί εντός της επόμενης διετίας μία σειρά «θεμελιωδών ζητημάτων» για να διατηρηθούν οι καλές προοπτικές και στο μέλλον.
Και μπορεί τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την υφιστάμενη φορολογική πολιτική και την ίδρυσης της αρχής -Oil and Gas Authority-, που επιλαμβάνεται όλων των θεμάτων που αφορούν στη λειτουργία και ανάπτυξης της βρετανικής βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου, να έχουν αντιμετωπιστεί, αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να γίνουν.
Όπως υποστηρίζει το Εθνικό Κόμμα της Σκωτίας (SNP), της πρωθυπουργού Νίκολα Στέρτζιον, υπάρχει έλλειψη όχι μόνο ουσιαστικής γνώσης των αναγκών της βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου της Βόρειας Θάλασσας από την κυβέρνηση του Λονδίνου αλλά και απουσία διάθεσης ουσιαστικής υποστήριξης. Το Εθνικό Κόμμα της Σκωτίας υποστηρίζει ότι ενώ η εγχώρια βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, που κατά κύριο λόγο εντοπίζεται στη Σκωτία, έχει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης, τροχοπέδη αποτελεί η εδώ και δεκαετίες κακοδιαχείριση από την πλευρά της κυβέρνησης του Λονδίνου, που έχει αφήσει χωρίς αναπτυξιακή προοπτική τον τομέα του πετρελαίου και αερίου στην χώρα, θέτοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/KJETIL ALVSVIK / BP
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ