
Σε νέες συμφωνίες με την Gazprom προέβη η Dynagas LNG Partners LP, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η μακροχρόνια ναύλωση για το πλοίο «Clean Energy» και η τροποποίηση της διάρκειας των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River».
Αναλυτικότερα, η συμφωνία με την Gazprom προβλέπει την ναύλωση του πλοίου «Clean Energy» κατασκευής 2007 και χωρητικότητας 150.000 κυβικών μέτρων για διάστημα 7 ετών και 9 μηνών, με έναρξη τον Ιούλιο του 2018. Τα συνολικά έσοδα για την Dynagas προβλέπεται να ανέλθουν στα $133 εκατ. για το μοναδικό μη-παγοθραυστικό πλοίο της εταιρείας, το οποίο είναι ήδη ναυλωμένο στην Shell έως το τέλος του 2ου τριμήνου του 2017. Η εταιρεία θα αναζητήσει κάποια βραχυπρόθεσμη ναύλωση για το χρονικό διάστημα έως την έναρξη της ναύλωσης στην Gazprom.
Παράλληλα, επιτεύχθηκε συμφωνία για την μείωση των ναύλων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River», από 1η Νοεμβρίου 2016, επίσης στην Gazprom. Το νέο ποσό της μίσθωσης ανέρχεται σε $8,7 εκατ. για το «Yenisei River» και σε $9,6 εκατ. για το «Lena River», έως τη λήξη των συμβολαίων, ήτοι τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 2018 αντίστοιχα.
Σε δηλώσεις που έκανε ο Tony Lauritzen, Διευθύνων Σύμβουλος της Dynagas, ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς για τις νέες αυτές συμφωνίες με τις οποίες το σύνολο των συμφωνημένων ναυλώσεων ανέρχεται πλέον σε περίπου $1,6 δις από $1,5 δις από 1η Νοεμβρίου 2016. Εστιάζουμε στην μακροχρόνια ναύλωση για τα πλοία μας και ιδιαίτερα για το Clean Energy, δεδομένου ότι αποτελεί το μόνο μη-παγοθραυστικό. Θεωρούμε ότι αποτελεί μία χαμηλού ρίσκου και οικονομικώς συμφέρουσα επιλογή η χρήση του Clean Energy σε συμβατικό LNG carrier από την μετατροπή του σε FRSU».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ