
Σε νέες συμφωνίες με την Gazprom προέβη η Dynagas LNG Partners LP, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η μακροχρόνια ναύλωση για το πλοίο «Clean Energy» και η τροποποίηση της διάρκειας των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River».
Αναλυτικότερα, η συμφωνία με την Gazprom προβλέπει την ναύλωση του πλοίου «Clean Energy» κατασκευής 2007 και χωρητικότητας 150.000 κυβικών μέτρων για διάστημα 7 ετών και 9 μηνών, με έναρξη τον Ιούλιο του 2018. Τα συνολικά έσοδα για την Dynagas προβλέπεται να ανέλθουν στα $133 εκατ. για το μοναδικό μη-παγοθραυστικό πλοίο της εταιρείας, το οποίο είναι ήδη ναυλωμένο στην Shell έως το τέλος του 2ου τριμήνου του 2017. Η εταιρεία θα αναζητήσει κάποια βραχυπρόθεσμη ναύλωση για το χρονικό διάστημα έως την έναρξη της ναύλωσης στην Gazprom.
Παράλληλα, επιτεύχθηκε συμφωνία για την μείωση των ναύλων για τα πλοία «Yenisei River» και «Lena River», από 1η Νοεμβρίου 2016, επίσης στην Gazprom. Το νέο ποσό της μίσθωσης ανέρχεται σε $8,7 εκατ. για το «Yenisei River» και σε $9,6 εκατ. για το «Lena River», έως τη λήξη των συμβολαίων, ήτοι τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 2018 αντίστοιχα.
Σε δηλώσεις που έκανε ο Tony Lauritzen, Διευθύνων Σύμβουλος της Dynagas, ανέφερε ότι «είμαστε ευτυχείς για τις νέες αυτές συμφωνίες με τις οποίες το σύνολο των συμφωνημένων ναυλώσεων ανέρχεται πλέον σε περίπου $1,6 δις από $1,5 δις από 1η Νοεμβρίου 2016. Εστιάζουμε στην μακροχρόνια ναύλωση για τα πλοία μας και ιδιαίτερα για το Clean Energy, δεδομένου ότι αποτελεί το μόνο μη-παγοθραυστικό. Θεωρούμε ότι αποτελεί μία χαμηλού ρίσκου και οικονομικώς συμφέρουσα επιλογή η χρήση του Clean Energy σε συμβατικό LNG carrier από την μετατροπή του σε FRSU».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…

Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας, με κύκλους της αγοράς να υπογραμμίζουν το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς δυναμικότητας, που θα επιφέρει στρεβλώσεις στην…

Η παγκόσμια εταιρεία εμπορίας και εξόρυξης πρώτων υλών Glencore συμφώνησε να αποκτήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της ολλανδικής εταιρείας προμήθειας καυσίμων FincoEnergies, όπως ανακοίνωσε η…

Συνεχίζεται η αβεβαιότητα για το μέλλον της ΖΙΜ, με την εταιρεία τακτικών γραμμών να δέχεται πληθώρα προτάσεων για την εξαγορά των μετοχών της, χωρίς…

Σε επίπεδα-ρεκόρ ανέρχεται φέτος το orderbook των containerships, μετά το κύμα παραγγελιών που τοποθετήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους. Αναλυτικότερα, το orderbook αριθμεί 11,61…

Συνετρίβη έξω από την Άγκυρα ιδιωτικό αεροσκάφος στο οποίο, σύμφωνα με τις τουρκικές αρχές, επέβαινε υψηλόβαθμη στρατιωτική αποστολή από τη Λιβύη. Μεταξύ των επιβαινόντων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ