
Η Celestyal Cruises υλοποιεί έργο Customer Relationship Management (CRM), το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, με την έναρξη της νέας σαιζόν.
Για το συγκεκριμένο έργο έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce και τον Μάιο υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση με την εταιρία NetU. Μέχρι στιγμής, η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία, που έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια.
Σε επόμενο στάδιο, το σύστημα Salesforce μέσω εφαρμογών Apps θα ενσωματωθεί και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που διαθέτει η εταιρία, δηλαδή την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα, για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα.
Σύμφωνα με τον MIS Director της Celestyal Cruises, Κώστα Σμυρλή: «Πρωτεύων στόχος του CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises, είναι η επαφή και επικοινωνία με τους φιλοξενούμενούς μας στα κρουαζιερόπλοια, ώστε να ενισχυθούν η πιστότητα και η ικανοποίηση τους. Ως η μόνη εταιρία που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο της κρουαζιέρας με βάση την Ελλάδα και τα ελληνικά νησιά, αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη επένδυσης σε νέα και ευέλικτα συστήματα, προκειμένου να παρέχουμε ένα σύγχρονο τουριστικό προϊόν και μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ