
Η Celestyal Cruises υλοποιεί έργο Customer Relationship Management (CRM), το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, με την έναρξη της νέας σαιζόν.
Για το συγκεκριμένο έργο έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce και τον Μάιο υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση με την εταιρία NetU. Μέχρι στιγμής, η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία, που έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια.
Σε επόμενο στάδιο, το σύστημα Salesforce μέσω εφαρμογών Apps θα ενσωματωθεί και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που διαθέτει η εταιρία, δηλαδή την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα, για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα.
Σύμφωνα με τον MIS Director της Celestyal Cruises, Κώστα Σμυρλή: «Πρωτεύων στόχος του CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises, είναι η επαφή και επικοινωνία με τους φιλοξενούμενούς μας στα κρουαζιερόπλοια, ώστε να ενισχυθούν η πιστότητα και η ικανοποίηση τους. Ως η μόνη εταιρία που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο της κρουαζιέρας με βάση την Ελλάδα και τα ελληνικά νησιά, αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη επένδυσης σε νέα και ευέλικτα συστήματα, προκειμένου να παρέχουμε ένα σύγχρονο τουριστικό προϊόν και μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ