
Για τη ναυπηγική βιομηχανία της Γερμανίας το τρέχον έτος αναμένεται να είναι άκρως παραγωγικό, με δεδομένο ότι αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν τα γερμανικά ναυπηγεία τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Στα γερμανικά ναυπηγεία τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση εργασιών, που κατά κύριο λόγο προέρχεται από παραγγελίες για ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, σκαφών αναψυχής, επιβατηγών/οχηματαγωγών πλοίων, καθώς και πολεμικών σκαφών.
Ως αποτέλεσμα των νέων παραγγελιών καταγράφεται σημαντική αύξηση του αριθμού των εργαζομένων. Έτσι, στα γερμανικά ναυπηγεία της Βόρειας Θάλασσας -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου ο οργανισμός «Agentur für Struktur- und Personalentwicklung (AgS)», που εδρεύει στην Βρέμη- εργάζονται συνολικά 15.900 άτομα, που σε σχέση με το 2015 είναι αυξημένα σε ποσοστό 1,9%. Αυτός ο αριθμός εργαζομένων είναι ο υψηλότερος που έχει καταγραφεί από το 2012.
Όπως, σημειώνει ο ειδησεογραφικός ιστότοπος «ΝΝΝ.de», οι προοπτικές για το άμεσο μέλλον παραμένουν σχετικά καλές, καθώς μέσα στους επόμενους 12 μήνες αναμένεται να δημιουργηθούν έως και 670 νέες θέσεις εργασίας σε συνολικά 37 ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις.
Από τις πλέον εύρωστες ναυπηγικές μονάδες στην Γερμανία είναι σήμερα αυτές που ανήκουν στον μαλαισιανό όμιλο Genting Group. Ο τελευταίος τον περασμένο Απρίλιο εξαγόρασε τα ναυπηγεία Lloyd Werft με έδρα το Μπρεμερχάφεν, αλλά και τα ναυπηγεία σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχηματίζοντας τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από τις 7 Ιουλίου έχει μετονομαστεί σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ