
Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου καθώς και του πρώτου εξαμήνου του 2016 ανακοίνωσε η StealthGas στις 25 Αυγούστου. Η εισηγμένη εταιρεία σημείωσε έσοδα δευτέρου τριμήνου από ναυλώσεις 35,7 εκ $, αυξημένα κατά 3,3 εκ $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το δεύτερο τρίμηνο η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 1,6 εκ $ ενώ στο εξάμηνο κατέγραψε απώλειες 0,9 εκ $. Παρά τα αυξημένα έσοδα τόσο σε τριμηνιαία όσο και εξαμηνιαία βάση η ζημία οφείλεται κυρίως σε αυξημένα έξοδα που αφορούν χρηματοοικονομικά κόστη και λειτουργικά έξοδα λειτουργίας του στόλου.
Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο του 2016 ανήλθαν σε 14,2 εκ $ έναντι 10,3 εκ. $ για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Για το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα λειτουργικά έξοδα ανήλθαν σε 27,7 εκ $ αυξημένα κατά 6 εκ $ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2015. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην προσθήκη νέων πλοίων στο στόλο της εταιρείας κατά το τρέχον έτος.
To ενεργητικό της εταιρείας ανέρχεται σε 1,033 δις $ με βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις 92,2 εκ $. Ο στόλος της αποτελείται από 54 πλοία μεταφοράς LPG έπειτα και από την προσθήκη επτά πλοίων στο στόλο με μέσο όρο ηλικίας στόλου τα 9 έτη, ενώ το order book της είναι πλήρως χρηματοδοτούμενο ενώ αναμένεται η παραλαβή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LPG το 2017.
Ο πρόεδρος της StealthGas, Michael Jolliffe, δήλωσε πως η ναυλαγορά στον κλάδο του LPG βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ωστόσο παραμένει αισιόδοξος καθώς το περιορισμένο orderbook μπορεί να οδηγήσει σε ισορροπία την αγορά παρά το γεγονός πως η διάλυση πλοίων είναι σχετικά περιορισμένη.
Η μετοχή της εταιρείας (Nasdaq:GASS) διαπραγματεύεται στα 3,36 $/μτχ με EPS -0.06/μτχ και ένδειξη Hold/Buy (Nasdaq.com) καθώς η διαχρονική παρουσία της εταιρείας, σε συνδυασμό με την επεκτατική πορεία της στο χώρο της μεταφοράς LPG, την κάνουν να αποτελεί μια ασφαλή επενδυτική επιλογή.
Όπως έχει επισημάνει σε παλαιότερη δήλωση του ο CEO της εταιρείας Χ. Βαφειάς, η εταιρεία δεν παρουσιάζει τα επιθυμητά κέρδη καθώς η τιμή του πετρελαίου κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα και κάνει το πετρέλαιο ελκυστικότερο έναντι του LPG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ