
Οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd την περασμένη Παρασκευή έδωσαν οριστικά το πράσινο φως για τη συγχώνευση της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με την αραβική United Arab Shipping Company (UASC).
Ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης η Hapag-Lloyd θα αναδειχθεί ως η πέμπτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, από νούμερο έξι που ήταν μέχρι πρότινος.
Καθώς φαίνεται από δηλώσεις Γερμανών αξιωματούχων, όπως του υπουργού Οικονομικών της πόλης-κρατιδίου του Αμβούργου Peter Tschentscher, η διοίκηση και οι μέτοχοι της Hapag-Lloyd δεν σκέπτονται -τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον- να προβούν σε νέες εξαγορές.
Άλλωστε η ίδια η διαδικασία συγχώνευσης των δύο εταιρειών απαιτεί αρκετό χρόνο .
Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της γερμανικής ναυτιλιακής την περασμένη Παρασκευή 26 Αυγούστου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Rolf Habben Jansen τόνισε ότι επιθυμία των μετόχων είναι να συνδυαστούν οι δυνατότητες που έχουν οι Hapag-Lloyd και UASC «έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά οι τρέχουσες αλλά και οι μελλοντικές προκλήσεις του κλάδου». Για τον ίδιο, η Hapag-Lloyd δεν θα είναι μόνο μία εκ των μεγαλυτέρων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε διεθνές επίπεδο, αλλά και μία από τις πλέον ανταγωνιστικές.
Η διαδικασία της συγχώνευσης αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 31 Μαρτίου 2017, ενώ οι μέτοχοι συμφώνησαν μέσα στους πρώτους έξι μήνες από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης να προχωρήσουν και σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους € 354 εκατ. για να εξυπηρετηθούν χρέος αλλά και οι αναγκαίες επενδύσεις για το νέο σχήμα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ALI HAIDER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ