
Η Ρωσία, όπως ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, σύντομα θα αποκτήσει ένα ακόμα παγοθραυστικό, το οποίο θα ενταχθεί στο δυναμικό του Πολεμικού της Ναυτικού μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017. Συγκεκριμένα, από ένα εκ των μεγαλύτερων και παλαιότερων ναυπηγείων της Ρωσίας, το Admiralty Shipyard της Αγίας Πετρούπολης καθελκύστηκε προ ολίγων ημερών το παγοθραυστικό «Ilya Muromets», που έχει εκτόπισμα 6.000 τόνων, μήκος 84 και πλάτος 20 μέτρα και το οποίο μπορεί να κινείται με ταχύτητα έως και 15 κόμβους αξιοποιώντας είτε ντίζελ είτε ηλεκτρική πρόωση.
Το συγκεκριμένο παγοθραυστικό ανήκει στην κατηγορία «project 21180» και είναι το πρώτο από μία σειρά τεσσάρων παγοθραυστικών που θα ενισχύσουν το Πολεμικό Ναυτικό της Ρωσίας, στις επιχειρήσεις του στα νερά του Αρκτικού Ωκεανού.
Το «Ilya Muromets» αποτελεί το πρώτο παγοθραυστικό που ναυπηγείται για το Πολεμικό Ναυτικό της Ρωσίας εδώ και 30 χρόνια στο Admiralty Shipyard της Αγίας Πετρούπολης και μετά την καθέλκυσή του αναμένεται να τοποθετηθεί σε αυτό και ο κατάλληλος τεχνολογικός εξοπλισμός, που θα του επιτρέψει να είναι έτοιμο για να ενταχθεί στο δυναμικό του Βόρειου Στόλου της χώρας στις αρχές του 2017.
Το παγοθραυστικό θα έχει πλήρωμα 35 ανδρών και μία ακτίνα επιχειρησιακής δράσης που θα φτάνει τα 3.500 μίλια, ενώ η αυτονομία του θα φτάνει τις 60 ημέρες.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο από την τελετή καθέλκυσης του νέου ρωσικού παγοθραυστικού εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=85hEJMGunBE.
Φωτό: Russian Ministry of Defense/twitter.com/mod_russia/status
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ