
Υπεγράφησαν χθες οι συμβάσεις μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και την Ελληνική Εταιρεία με την επωνυμία «ΑΡΙΕΞΠΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», για τη Συντήρηση επιπέδου W5 κύριων μηχανών ΠΑΘ/Λ.Σ. 070 και «προμήθεια υλικών –ανταλλακτικών κύριων μηχανών πλωτών μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ και προμήθεια και εγκατάσταση 10 κυρίων μηχανών πλωτών περιπολικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.», προϋπολογισθείσας αξίας 545.000,00€ και 1.818.347,50€ αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση των δημόσιων τακτικών διαγωνισμών ανοικτής διαδικασίας και διεθνούς συμμετοχής που διενεργήθηκαν τον Απρίλιο (11-4-2016 και 15-4-2016), στο πλαίσιο χρηματοδότησης από τη δράση Επείγουσα Συνδρομή (EMERGENCY ASSISTANCE) 2015 του «Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας» και του Προϋπολογισμού εξόδων έτους 2016 του Πράσινου Ταμείου/ λογαριασμός «Γαλάζιο Ταμείο».
Οι συγκεκριμένες προμήθειες χρηματοδοτούνται κατά ποσοστό 100% από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και κατά 100% από το Πράσινο Ταμείο/ λογαριασμός «Γαλάζιο Ταμείο», χωρίς να επιβαρύνεται ο Τακτικός Προϋπολογισμός του ΥΝΑΝΠ, ενώ οι συμβάσεις που υπογράφηκαν αφορούν στο συνολικό ποσό των 544.600,00€ και 1.790.348,72€ (απαλλάσσεται ΦΠΑ) αντίστοιχα. Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικά έργα, από οικονομική άποψη, λόγω του υψηλού προϋπολογισμού αυτών, όσο και από επιχειρησιακή άποψη, καθώς θα προσδώσουν σημαντικά οφέλη στην επιχειρησιακή ικανότητα του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, αφού αναβαθμίζουν και ενεργοποιούν το στόλο του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Πιο συγκεκριμένα, οι προμήθειες αφορούν, σε εργασίες συντήρησης επιπέδου W5 που θα γίνουν στις 4 κύριες μηχανές του ΠΑΘ/Λ.Σ. 070, ηλεκτρονικά χειριστήρια και ηλεκτρονικές πλακέτες συστημάτων παρακολούθησης –λειτουργίας καθώς και ανταλλακτικά κύριων μηχανών των περιπολικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, όπως και 10 κύριων μηχανών που θα αντικαταστήσουν υφιστάμενους κινητήρες σε σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τύπου LAMBRO 57 PB CLASSIII που επιχειρούν κυρίως στο Ανατολικό Αιγαίο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ