
Μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας, η Hyundai Merchant Marine Co., όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η ίδια, έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για να ενταχθεί στη μεγαλύτερη ναυτιλιακή συμμαχία στον κόσμο, την 2Μ, αποτελούμενη από την Maersk Line και την MSC, εγκαταλείποντας το σχέδιο και τις συζητήσεις για ένταξη στη συμμαχία «THE Alliance».
Στόχος της εταιρείας είναι μέσω της ένταξης στην 2Μ να αντιμετωπίσει το μεγάλο πλήγμα που έχει δεχτεί από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας, που οδήγησαν σε καταγραφή ζημιών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 18% σε σχέση με πέρυσι.
Βέβαια και η απειλή από πλευράς της κρατικά ελεγχόμενης Αναπτυξιακής Τράπεζας της Κορέας, αλλά και από άλλους πιστωτές της HMM, ότι θα θέσουν υπό εκκαθάριση την εταιρεία αν δεν πετύχει μείωση του χρέους της, που πλέον αγγίζει τα $4,48 δις, μοιάζει να βοήθησαν προς την κατεύθυνση της επιλογής ένταξης στην 2Μ.
Μάλιστα, μοιάζει οι διαπραγματεύσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, δημιουργώντας βάσιμες ελπίδες ότι σύντομα θα ολοκληρωθούν με επιτυχία. Να σημειωθεί ότι και η πλευρά της Maersk επιθυμεί τη συνεργασία με την HMM, καθώς μία τέτοια εξέλιξη θα ενισχύσει σημαντικά το δίκτυο της 2Μ στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας και του Ειρηνικού.
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ