
Το 2016 φαίνεται πως θα αποτελέσει μία από τις καλύτερες χρονιές για τα γερμανικά ναυπηγεία, που βλέπουν αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες να τα προτιμούν τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Έτσι, το γερμανικό ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG) με έδρα το Φλένσμπουργ στο βόρειο Σλέσβιχ-Χόλσταϊν ανέλαβε από την ιρλανδική εταιρεία Irish Ferries, θυγατρική της Irish Continental Group (ICG), την κατασκευή ενός νέου RoPax πλοίου. Το νέο πλοίο θα έχει μήκος 194,8 μέτρων και πλάτος 31,6, βύθισμα 6,5 μέτων, θα αναπτύσσει ταχύτητα 22,5 κόμβων, ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 1.800 επιβάτες και 300 επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και έναν μεγάλο αριθμό φορτηγών αυτοκινήτων. Επιπλέον θα διαθέτει 435 καμπίνες επιβατών διαφόρων κατηγοριών, καθώς και εστιατόρια, μπαρ και καφετέριες. Η παράδοση του πλοίου, αναμένεται μέσα το καλοκαίρι του 2018.
Όμως, το γερμανικό ναυπηγείο του Flensburger Schiffbau-Gesellschaft έχει λάβει παραγγελία, προ δύο εβδομάδων, για επιπλέον δύο Ro-Ro πλοία, από το νορβηγικό όμιλο Siem.
Αλλά και το γερμανικό ναυπηγείο του Αμβούργου Blohm+Voss ανέλαβε μία σημαντική δουλειά: την μετασκευή του κρουαζιερόπλοιου τηης Cunard Line «Queen Mary 2». Στο πλοίο θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και μετατροπές ώστε να αποκτήσει επιπλέον 50 καμπίνες, ενώ θα γίνουν και εργασίες ενίσχυσης με χάλυβα των τοιχωμάτων του πλοίου. Επίσης, θα πραγματοποιηθούν και εργασίες εκσυγχρονισμού των χώρων ψυχαγωγίας του κρουαζιερόπλοιου, αλλά και εργασίες βελτίωσης του μηχανολογικού εξοπλισμού του.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι μέσα στον Μάιο η εταιρεία συμμετοχών Genting Hong Kong, που δραστηριοποιείται στον χώρο της κρουαζιέρας και των πολυτελών τουριστικών θερέτρων, προχώρησε σε υπογραφή με τα γερμανικά ναυπηγεία Lloyd Werft Group μίας συμφωνίας ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, για κατασκευή νέων κρουζιερόπλοιων.
Φωτό: flickr.com/fleno.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Υπό καταρρακτώδη βροχή έλαβε χώρα νωρίτερα στη Λοριάν της Γαλλίας η τελετή ονοματοδοσίας και ύψωσης της ελληνικής σημαίας της φρεγάτας «Κίμων» του Πολεμικού Ναυτικού.…

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), στρατηγό Δημήτριο…

Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα αποχαιρετά με βαθιά θλίψη μια εμβληματική φυσιογνωμία του κλάδου, τον δρ. Heinrich Schulte, ιδρυτή της Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ο…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η αγορά των ορυκτών λιθίου, με τον όγκο των θαλάσσιων μεταφορών να καταγράφει ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα…

Συμφωνία πώλησης του 50% του χαρτοφυλακίου αιολικών και φωτοβολταϊκών έργων στην Ελλάδα, συνολικής ισχύος 424 MW, στην ισπανική Asterion Industrial Partners ανακοίνωσε η TotalEnergies,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ