Η ανάκαμψη της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου είναι εξ ολοκλήρου στα χέρια...

Η ανάκαμψη της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου είναι εξ ολοκλήρου στα χέρια των εφοπλιστών

721
Η ανάκαμψη της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου είναι εξ ολοκλήρου στα χέρια των εφοπλιστών

H αγορά ξηρού χύδην θα μπορούσε να γίνει και πάλι κερδοφόρα από το 2019 – αλλά μόνο εάν μια σειρά από εξαιρετικά σκληρά και διαρκή μέτρα που θα ληφθούν από τα ενδιαφερόμενα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας τους αμέσως επόμενους μήνες, δήλωσε ο πρόεδρος της BIMCO Philippe Louis-Dreyfus, με αφορμή τα Ποσειδώνια 2016.
Η BIMCO έχει αναπτύξει ένα νέο μοντέλο ανάλυσης δεδομένων με σκοπό να τονίσει τις ενέργειες που απαιτούνται για την “ανάπτυξη” στις ναυτιλιακές αγορές αλλά και ώστε να μπορεί ένας αναλυτής να παρακολουθεί την πρόοδο της ανάκαμψης. Χρησιμοποιώντας αυτό το μοντέλο, BIMCO έχει αναπτύξει ένα σενάριο «μηδενικής προσφοράς πλευρά της ανάπτυξης» για την ανάκαμψη της αγοράς ξηρού φορτίου. Αυτό το σενάριο απαιτεί από τους πλοιοκτήτες να σταματήσουν την οποιαδήποτε παράδοση νέων πλοίων για τα επόμενα χρόνια και την ανακύκλωση σημαντικού αριθμού πλοίων τον υφιστάμενο στόλο.
Σχολιάζοντας τη νέα ανάλυση ο κ. Louis-Dreyfus περιγράφει ότι η αγορά ξηρού φορτίου είναι σε μια “φοβερή” κατάσταση και προσέθεσε ότι: «η ανάκαμψη της αγοράς είναι εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά στα χέρια μας, τους εφοπλιστές. Το φάρμακο δεν πρόκειται να είναι εύκολο. Η προσπάθειά μας θα πρέπει να είναι τεράστια και πρέπει να διατηρηθεί κάθε χρόνο. Πρέπει να ανακυκλώσουμε ένα τεράστιο αριθμό πλοίων και να αποφύγουμε σε κάθε περίπτωση την κατασκευή νέων πλοίων”.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.