
Στο Χρηματιστήριο Αθηνών παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα χρήσης 2015 του ΟΛΠ Α.Ε. στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών και έγινε ενημέρωση στους αναλυτές από το Γενικό Διευθυντή Στ. Χατζάκο, τη Δ/ντρια Οικονομικών Υπηρεσιών Αικ. Βενάρδου και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Μετόχων Ν. Δεμενόπουλο.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση ο ΟΛΠ Α.Ε. εμφάνισε και το 2015 κέρδη, βελτιώνοντας μάλιστα τους δείκτες κερδοφορίας σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 9.772.290,19 έναντι € 8.891.464,98 της αντίστοιχης χρήσης 2014 παρουσιάζοντας αύξηση 9,91%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανέρχονται σε € 8.375.754,17 έναντι € 6.763.882,84 παρουσιάζοντας αύξηση 23,83%.Το μικτό κέρδος εμφάνισε αύξηση 13,9% έναντι του 2014 από € 22.958.410,89 σε € 26.150.566,01.
Τα βελτιωμένα αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στη μείωση ορισμένων κατηγοριών δαπανών και πιο συγκεκριμένα στη μείωση των παροχών τρίτων κατά 15,46%, στη μείωση των αναλώσεων ανταλλακτικών και υλικών κατά 43,61% καθώς και στη μείωση των αμοιβών προσωπικού κατά 4,05% έναντι του 2014. Καθοριστική ήταν επίσης η επίπτωση των προβλέψεων στην διαμόρφωση των αποτελεσμάτων.
Τέλος επισημαίνεται ότι τα χρηματικά διαθέσιμα του Οργανισμού ανήλθαν στις 31.12.2015 σε € 60.248.805 έναντι € 55.283.017, όταν μάλιστα κατά το 2015 εξοφλήθηκαν πλήρως υποχρεώσεις προς το ΙΚΑ ύψους 14 εκ. Ευρώ.
Όπως σημείωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Στ. Χατζάκος: “Ο ΟΛΠ Α.Ε. κατά το 2015 όχι απλώς διατήρησε αλλά και βελτίωσε την κερδοφορία του περιορίζοντας τα έξοδα του, εξοφλώντας τις υποχρεώσεις του, ενώ προχωρά σε επικαιροποίηση των προβλέψεων εξορθολογίζοντας τον ισολογισμό του”.
* Ολόκληρη η παρουσίαση για τα μεγέθη του ΟΛΠ Α.Ε. το 2015 στο www.olp.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ