
Οι δύο μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας, Hanjin Shipping Co και η Hyundai Merchant Marine Co, ανακοίνωσαν την Δευτέρα μεγάλες απώλειες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, έχοντας δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας.
Οι δύο εταιρείες αγωνίζονται να παραμείνουν εν ζωή μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον μακροχρόνιας ύφεσης που βιώνει η παγκόσμια οικονομία. Μάλιστα, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, έχουν αναζητήσει ήδη την βοήθεια πιστωτών σε μία προσπάθεια να εφαρμόσουν σχέδια αυτό-αναδιάρθρωσης, που θα τους επιτρέψουν να αποφύγουν τον κίνδυνο της πτώχευσης.
Η Hanjin Shipping Co, η μεγαλύτερη εκ των δύο εταιρειών με βάση τα έσοδα, ενημέρωσε την αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Νότιας Κορέας ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους κατέγραψε καθαρές απώλειες της τάξης των $ 221 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των εσόδων της άγγιξε το 25,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια.
Από την άλλη, και η Hyundai Merchant Marine Co κατέγραψε ζημίες ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 18% σε σχέση με πέρυσι.
Φωτό: http://www.hanjin.com/hanjin/CUP_HOM_1770.do?sessLocale=en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ