
Οι δύο μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας, Hanjin Shipping Co και η Hyundai Merchant Marine Co, ανακοίνωσαν την Δευτέρα μεγάλες απώλειες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, έχοντας δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας.
Οι δύο εταιρείες αγωνίζονται να παραμείνουν εν ζωή μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον μακροχρόνιας ύφεσης που βιώνει η παγκόσμια οικονομία. Μάλιστα, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, έχουν αναζητήσει ήδη την βοήθεια πιστωτών σε μία προσπάθεια να εφαρμόσουν σχέδια αυτό-αναδιάρθρωσης, που θα τους επιτρέψουν να αποφύγουν τον κίνδυνο της πτώχευσης.
Η Hanjin Shipping Co, η μεγαλύτερη εκ των δύο εταιρειών με βάση τα έσοδα, ενημέρωσε την αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Νότιας Κορέας ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους κατέγραψε καθαρές απώλειες της τάξης των $ 221 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των εσόδων της άγγιξε το 25,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια.
Από την άλλη, και η Hyundai Merchant Marine Co κατέγραψε ζημίες ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 18% σε σχέση με πέρυσι.
Φωτό: http://www.hanjin.com/hanjin/CUP_HOM_1770.do?sessLocale=en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ