
Οι δύο μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας, Hanjin Shipping Co και η Hyundai Merchant Marine Co, ανακοίνωσαν την Δευτέρα μεγάλες απώλειες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, έχοντας δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας.
Οι δύο εταιρείες αγωνίζονται να παραμείνουν εν ζωή μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον μακροχρόνιας ύφεσης που βιώνει η παγκόσμια οικονομία. Μάλιστα, με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, έχουν αναζητήσει ήδη την βοήθεια πιστωτών σε μία προσπάθεια να εφαρμόσουν σχέδια αυτό-αναδιάρθρωσης, που θα τους επιτρέψουν να αποφύγουν τον κίνδυνο της πτώχευσης.
Η Hanjin Shipping Co, η μεγαλύτερη εκ των δύο εταιρειών με βάση τα έσοδα, ενημέρωσε την αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Νότιας Κορέας ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους κατέγραψε καθαρές απώλειες της τάξης των $ 221 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των εσόδων της άγγιξε το 25,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια.
Από την άλλη, και η Hyundai Merchant Marine Co κατέγραψε ζημίες ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 18% σε σχέση με πέρυσι.
Φωτό: http://www.hanjin.com/hanjin/CUP_HOM_1770.do?sessLocale=en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ