
Tου Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Μετά την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων του ρωσικού κολοσσού Sovcomflot, την ικανοποίηση του έρχεται να εκφράσει και το διοικητικό του συμβούλιο σε συνάντηση που έλαβε χώρα στις 13 Απρίλιου. Το Διοικητικό Συμβούλιο έδωσε την έγκριση του για την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2015 και σύμφωνα με την καθιερωμένη μερισματική πολιτική της εταιρείας, προτάθηκε το ποσό των 6,186 δις RUB ( ≈82 εκ €) για καταβολή μερισμάτων.
Χαρακτηριστικά, το συμβούλιο ανέφερε πως τα οικονομικά αποτελέσματα του 2015 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με την εταιρεία να παρουσιάζει έσοδα ύψους 1,483 δις $ αυξημένα κατά 7.9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το καθαρό αποτέλεσμα άγγιξε τα 354,5 εκ $ αυξημένο τέσσερις φορές σε σχέση με του 2014. Στην απόδοση αυτή, καταλυτικό ρόλο είχε η «δυναμική», όπως την χαρακτηρίζει η εταιρεία, πολιτική ναυλώσεων που εκμεταλλεύτηκε την καλή πορεία στην ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ιlya Klebanov, σημείωσε: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας δηλώνει με ικανοποίηση ότι η Sovcomflot συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια την αναπτυξιακή της στρατηγική. Αυτό έχει ως επακόλουθο την επίτευξη ανάπτυξης με την ταυτόχρονη επέκταση της συμμετοχής του Ομίλου στα υψηλής απόδοσης βιομηχανικά τμήματα της αγοράς. Τα τμήματα αυτά αφορούν κυρίως την ανάπτυξη σχεδίων για την υπεράκτια παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου και των θαλάσσιων μεταφορών υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Ο όμιλος εταιρειών Sovcomflot είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, η οποία ειδικεύεται στη μεταφορά αργού πετρελαίου, προϊόντων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου. O στόλος του Ομίλου αποτελείται από 140 πλοία με συνολική χωρητικότητα πάνω από 12,2 εκ dwt. Η εταιρεία έχει έδρα στην Αγία Πετρούπολη, με γραφεία στη Μόσχα, στο Βλαδιβοστόκ, στο Λονδίνο, στη Λεμεσό, και το Ντουμπάι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ