
Tου Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Μετά την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων του ρωσικού κολοσσού Sovcomflot, την ικανοποίηση του έρχεται να εκφράσει και το διοικητικό του συμβούλιο σε συνάντηση που έλαβε χώρα στις 13 Απρίλιου. Το Διοικητικό Συμβούλιο έδωσε την έγκριση του για την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2015 και σύμφωνα με την καθιερωμένη μερισματική πολιτική της εταιρείας, προτάθηκε το ποσό των 6,186 δις RUB ( ≈82 εκ €) για καταβολή μερισμάτων.
Χαρακτηριστικά, το συμβούλιο ανέφερε πως τα οικονομικά αποτελέσματα του 2015 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με την εταιρεία να παρουσιάζει έσοδα ύψους 1,483 δις $ αυξημένα κατά 7.9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το καθαρό αποτέλεσμα άγγιξε τα 354,5 εκ $ αυξημένο τέσσερις φορές σε σχέση με του 2014. Στην απόδοση αυτή, καταλυτικό ρόλο είχε η «δυναμική», όπως την χαρακτηρίζει η εταιρεία, πολιτική ναυλώσεων που εκμεταλλεύτηκε την καλή πορεία στην ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ιlya Klebanov, σημείωσε: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας δηλώνει με ικανοποίηση ότι η Sovcomflot συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια την αναπτυξιακή της στρατηγική. Αυτό έχει ως επακόλουθο την επίτευξη ανάπτυξης με την ταυτόχρονη επέκταση της συμμετοχής του Ομίλου στα υψηλής απόδοσης βιομηχανικά τμήματα της αγοράς. Τα τμήματα αυτά αφορούν κυρίως την ανάπτυξη σχεδίων για την υπεράκτια παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου και των θαλάσσιων μεταφορών υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Ο όμιλος εταιρειών Sovcomflot είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, η οποία ειδικεύεται στη μεταφορά αργού πετρελαίου, προϊόντων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου. O στόλος του Ομίλου αποτελείται από 140 πλοία με συνολική χωρητικότητα πάνω από 12,2 εκ dwt. Η εταιρεία έχει έδρα στην Αγία Πετρούπολη, με γραφεία στη Μόσχα, στο Βλαδιβοστόκ, στο Λονδίνο, στη Λεμεσό, και το Ντουμπάι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ