
Στη νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία DSD Shipping (DSD – Det Stavangerske Dampskibsselskab AS.) επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους $ 2.500.000 μετά την καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου της Αλαμπάμα. Το δικαστήριο έκρινε ένοχη την εταιρεία για ενέργειες που παρεμπόδισαν το έργο της δικαιοσύνης, για παραβίαση του Νόμου Πρόληψης Ρύπανσης από Πλοία (ΑΡΡS), καθώς και για υποκίνηση μαρτύρων σε απόκρυψη αληθινής μαρτυρίας.
Από το συνολικό πρόστιμο ποσό $500.000 διατάχθηκε από το δικαστήριο να πληρώσει η εταιρεία προς το ίδρυμα «Dauphin Island Sea Lab Foundation», το οποίο ειδικεύεται στην θαλάσσια έρευνα με στόχο την ενίσχυση των παράκτιων οικοτόπων στον Κόλπο του Μεξικού και του Mobile Bay.
Επιπλέον η DSD επί μία τριετία θα υπόκειται σε συνεχείς ελέγχους για το κατά πόσο τηρεί τα όσα ορίζονται στο Νόμο Πρόληψης Ρύπανσης από Πλοία (ΑΡΡS), ενώ διατάχθηκε να εξασφαλίσει ότι όλα της τα πλοία θα εφαρμόζουν από εδώ και στο εξής τόσο τους αμερικανικούς όσο και τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Να σημειωθεί ότι το υπό τη διαχείριση της εταιρείας DSD δεξαμενόπλοιο M/T Stavanger Blossom, χωρητικότητας 105.000 dwt, για την περίοδο από το 2010 έως και το 2014 μετέφερε αργό πετρέλαιο χωρίς να λειτουργεί ο διαχωριστήρας πετρελαίου-νερού, κάτι όμως που όριζε ρητά ο νόμος APPS. Μάλιστα, όπως προκύπτει από το βιβλίο πετρελαίου του δεξαμενοπλοίου, επί τέσσερα έτη το πλήρωμα του M/T Stavanger Blossom απέρριπτε εσκεμμένα πετρέλαιο στην θάλασσα (περίπου 20.000 γαλόνια πετρελαίου), ενώ επιπλέον κατά τους δυόμιση τελευταίους μήνες του 2014 είχε απορρίψει στον ωκεανό συνολικά 270 γαλόνια λάσπης από τις δεξαμενές του πλοίου μέσα σε πλαστικές σακούλες.
Φωτό: www.dsd.no
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η συριακή κρατική τηλεόραση έκανε λόγο για νέα ισραηλινά πλήγματα σήμερα το απόγευμα στη Δαμασκό στην περιοχή όπου βρίσκεται το Γενικό Επιτελείο των συριακών…
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η πρώτη παραγγελία του ταχύστροφου κινητήρα διπλού καυσίμου μεθανόλης 175DF-M. Ο εν λόγω κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σε ένα υπερπολυτελές σκάφος αναψυχής που…
Την κοινή ανάπτυξη ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγρού υδρογόνου (LH₂), χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων., ανακοίνωσαν η EDGE Navigation AS και ο DNV. Το πλοίο,…
Μια σημαντική συνεργασία μεταξύ της γερμανικής NEURA Robotics και των νοτιοκορεατικών HD Hyundai Samho και HD Hyundai Robotics σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην εφαρμογή…
Στα €4,5 δισ. εκτινάχθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με τα ταμειακά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.…
2.965 έλεγχοι έγιναν από τον Ιούνιο έως τα μέσα Ιουλίου από στελέχη του Λιμενικού Σώματος, σε επιχειρήσεις εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής και βεβαιώθηκαν 265…
Η κυβέρνηση της Συρίας υπέγραψε στις 14 Ιουλίου συμφωνία ύψους $800 εκατ. με την DP World, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για την…
Ο Ιούνιος, ο οποίος σημαδεύτηκε από έντονες γεωπολιτικές εντάσεις, ιδίως μεταξύ του Ιράν και των δυτικών κυβερνήσεων, αποτέλεσε έναν ακόμα κρίσιμο μήνα για τις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ