
Συνεχίζονται οι συζητήσεις για την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης ανάμεσα στο ελληνικό δημόσιο και τον ΟΛΘ χωρίς προς το παρόν να έχουν ληφθεί αποφάσεις.
Επίσης, εντός του Απριλίου αναμένεται η τελική έγκριση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ για το master plan της εταιρείας, ώστε ακολούθως να υποβληθεί στο αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στόχο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης “να ανέβει κατηγορία” (φτάνοντας στη μεσαία κατηγορία των ευρωπαϊκών λιμανιών, κάτι που απαιτεί επέκταση της 6ης προβλήτας και του συμβατικού λιμένος).
Εν τω μεταξύ οι σύλλογοι και τα σωματεία των εργαζομένων στον ΟΛΘ συναντήθηκαν την Πέμπτη με τον υπουργό Ναυτιλίας και τον ΓΛΛΠΝΕ κ.Χ.Λαμπρίδη, αποκλειστικά για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επιχειρούμενη πώληση του.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν Από την πλευρά του ο υπουργός ήταν κατηγορηματικός στα παρακάτω:
-είναι ειλημμένη κυβερνητική απόφαση η πώληση του ΟΛΘ,
-Θα τρέξει το υπουργείο Ναυτιλίας από κοινού με το υπουργείο Οικονομικών την τροποποίηση της Σύμβασης παραχώρησης (ως εκπρόσωποι του Ελληνικού Δημοσίου) με την ΟΛΘ ΑΕ και προς τούτο θα επισκεφθεί η Ομάδα εργασίας των υπουργείων το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης την επόμενη Τρίτη – Τετάρτη 12 & 13/4, για τις σχετικές συζητήσεις. Στο πλαίσιο αυτής
της επίσκεψης θα πραγματοποιηθεί εκ νέου συνάντηση του ΓΛΛΠΝΕ κ. Χ.Λαμπρίδη με τους εκπροσώπους των εργαζόμενων και τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ,
-Κατατίθεται σε λίγες μέρες το σχέδιο Νόμου για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα Πειραιά (ήδη έχει δοθεί στο ΤΑΙΠΕΔ) και θα ακολουθήσει το αντίστοιχο σχέδιο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση των εργαζομένων στον ΟΛΘ και σε όλα τα λιμάνια, «το θέμα της κατοχύρωσης της εργασίας και των
εργασιακών σχέσεων ξεπερνάει την λογική του αιτήματος και της διεκδίκησης και καθίσταται όρος ύπαρξης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ