
O εβδομήντα οκτώ ετών Γερμανός επιχειρηματίας Klaus-Michael Kühne, ο επίτιμος πρόεδρος και κύριος της πλειοψηφίας των μετοχών (53,30%) της εταιρείας διεθνών μεταφορών «Kühne + Nagel» με έδρα την Ελβετία και κάτοχος μίας περιουσίας που αγγίζει τα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια, φιλοδοξεί να ξαναχτίσει τη ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd.
Σε συνέντευξή του στην «Welt am Sonntag» της Κυριακής 27 Μαρτίου 2016 δήλωσε ότι «πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι η Hapag-Lloyd θα παραμείνει στις ηγέτιδες ναυτιλιακές εταιρείες μέσω μία συγχώνευσης ή εξαγοράς άλλης εταιρείας», καθώς μόνο αναπτυσσόμενη η ίδια δεν μπορεί να επιτύχει αυτόν το στόχο.
Να σημειωθεί ότι ο Klaus-Michael Kühne είναι ένας από τους μεγαλομετόχους της Hapag-Lloyd και πιστεύει ακράδαντα την ανάγκη της επιχειρηματικής συγκέντρωσης, ενώ θεωρεί ότι η Hapag-Lloyd δεν μπορεί να μείνει μόνο στη συνεργασίας και συγχώνευση με την εταιρεία CSAV της Χιλής, πρωτοβουλία του ίδιου του Kühne. «Η Hapag-Lloyd πρέπει να γίνει μεγαλύτερη για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τους μεγάλους παίκτες του χώρου», που για τον Kühne είναι οι CMA και η Maersk.
Για το μεγαλομέτοχο της Hapag-Lloyd ένας δυνητικός εταίρος της εταιρείας θα πρέπει να αναζητηθεί στην Ασία, ενώ για το ζήτημα του κατά πόσο θα πρέπει να είναι στόχος η αγορά μεγάλων πλοίων μεταφορικής ικανότητας άνω των 18.000 teus ο ίδιος επισημαίνει ότι «αυτό είναι ένα από τα άλυτα προβλήματα της Hapag-Lloyd», σημειώνοντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία θα πρέπει να το εξετάσει με μεγάλη σοβαρότητα».
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ