
Στα ολλανδικά ναυπηγεία Ferus Smit, στο Westerbroak στη βορειοανατολική Ολλανδία, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19 Μαρτίου η τελετή καθέλκυσης του πλοίου «MV Ireland», που είναι το δεύτερο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου στον κόσμο που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Το MV Ireland μαζί με το αδελφό του πλοίο MV Greenland, του οποίου η ναυπήγηση ολοκληρώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, κατασκευάστηκαν για λογαριασμό της εταιρείας JT Cement, που αποτελεί μία κοινοπραξία των εταιρειών Erik Thun AB και KG Jebsen Cement of Norway.
Το MV Ireland μαζί με το MV Greenland αποτελούν τα πρώτα πλοία ξηρού φορτίου που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο. Και τα δύο πλοία διαθέτουν ειδικές κάθετες δεξαμενές στην πλώρη τους για την αποθήκευση του φυσικού αερίου.
Επιπλέον, τα δύο πλοία έχουν εξοπλιστεί με ένα καινοτόμο αυτοματοποιημένο σύστημα φόρτωσης και εκφόρτωσης τσιμέντου που χρησιμοποιεί πεπιεσμένο αέρα για τη ρευστοποίηση του τσιμέντου.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την καθέλκυση του MV Ireland.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=DgeJsJVg_Uk
Φωτό: www.ferus-smit.nl
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ