Σταθεροί οι ναύλοι των capesize στην Ασία παρά την μείωση της προσφοράς

Σταθεροί οι ναύλοι των capesize στην Ασία παρά την μείωση της προσφοράς

311
Σταθεροί οι ναύλοι των capesize στην Ασία παρά την μείωση της προσφοράς

Οι ναύλοι για πλοία capesize σε βασικά δρομολόγια στην Ασία εκτιμάται ότι θα παραμείνουν σταθεροί βραχυπρόθεσμα, καθώς η προσφορά συνεχίζει να είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση, σύμφωνα με εκτιμήσεις ναυλομεσιτών, παρά το γεγονός ότι ένας σημαντικός αριθμός capesize έχει τεθεί εκτός αγοράς είτε λόγω διάλυσης είτε λόγω ακινησίας σε αγκυροβόλια. Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι η ναυλαγορά θα κινείται στα ίδια επίπεδα τουλάχιστον για δύο εβδομάδες. Περί τα 70 capesize βρίσκονται σε ακινησία ή εν αναμονή ναύλωσης στην περιοχή του Ειρηνικού ενώ ακόμα 50 είναι εν αναμονή ναύλωσης στην περιοχή του Ατλαντικού. Επιπρόσθετα από τις αρχές του έτους περί τα 5,2 εκ. dwt προερχόμενα από πλοία capesize έχουν οδηγηθεί στα διαλυτήρια, παρουσιάζοντας αύξηση 94% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2015, σύμφωνα με εκτιμήσεις των Clarkson.
Να σημειωθεί ότι οι ναύλοι στα capesize σε ορισμένες γραμμές διαμορφώνονται στο επίπεδο των $2.200, όταν το μέσο ημερήσιο λειτουργικό κόστος για ένα πλοίο αυτού του τύπου διαμορφώνεται στα $7.000-$7.500

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.