
Με αφορμή το δελτίο τύπου-καταγγελία της ΠΕΜΕΝ της 4ης Ιανουαρίου 2016, η οποία ανέφερε περί «συνεχιζόμενης κοροϊδίας και εμπαιγμού σε βάρος των αποφοίτων από τα ΑΤΕΙ, με τις υπηρεσίες του υπουργείου να μην τους χορηγούν το δίπλωμα του Γ’ Μηχανικού, παρότι τους διαβεβαίωναν ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα τους» από το υπουργείο Ναυτιλίας διευκρινίζονται τα παρακάτω:
«Μετά από λίγους μήνες εφαρμογής του Π.Δ. 141/2014 (ΦΕΚ 232Α΄/20-10-2014) και συγκεκριμένα το καλοκαίρι του 2015, το Υπουργείο διαπίστωσε ότι υπήρχαν σημεία του εν λόγω Π.Δ. που απαιτούσαν επαναξιολόγηση και βελτίωση.
Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο προέβη άμεσα σε δύο ενέργειες:
1) Την καταρχήν καταγραφή των σημείων αυτών και
2) την απόφαση του Υπουργού (17/08/2015 με αριθ. πρωτ. 2233.4-1/348/15) σύμφωνα με την οποία, συγκροτήθηκε Ομάδα Εργασίας στην οποία συμμετείχαν οι αρμόδιοι φορείς, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωπος της ΠΕΜΕΝ, με κύριο έργο της Ομάδας Εργασίας τη διαμόρφωση προτάσεων προς τον Υπουργό για την τροποποίηση του Π.Δ. 141/2014.
Η Ομάδα Εργασίας συνεδρίασε διαδοχικά από τον Οκτώβριο του 2015 μέχρι και την 15-12-2015. Ένα από τα κυριότερα θέματα που απασχόλησαν την Ομάδα Εργασίας ήταν να επανεξετάσει όλες τις ειδικότητες διπλωματούχων/πτυχιούχων ΑΕΙ/ΤΕΙ προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο ναυτικό επάγγελμα και ειδικότερα να αποκτήσουν το Α.Ν.Ι. Μηχανικού Γ΄Ε.Ν.
Στις 15-12-2015, η Ομάδα Εργασίας υπέβαλε την έκθεσή της στον Υπουργό, προτείνοντας τις απαιτούμενες τροποποιήσεις για συγκεκριμένα σημεία του Π.Δ. 141/2014, μεταξύ των οποίων και το σημείο που αφορά στους απόφοιτους από τα ΑΤΕΙ, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει την απαιτούμενη θαλάσσια υπηρεσία πριν την έκδοση του ΠΔ 141/2014.
Κατόπιν τούτου, ο Υπουργός ενέκρινε τις απαιτούμενες τροποποιήσεις του ΠΔ 141/2014 και έδωσε άμεσα οδηγίες στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΝΑΝΠ για την επίσπευση των διαδικασιών τροποποίησης του Π.Δ. 141/2014 προκειμένου να επιλυθούν οριστικά τα θέματα που ανέκυψαν, τόσο για όσους είχαν ξεκινήσει τη σχετική διαδικασία πριν την έναρξη ισχύος του Π.Δ. 141/2014, όσο και για εκείνους που θα θελήσουν να ακολουθήσουν στο μέλλον το ναυτικό επάγγελμα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ