
H εταιρεία Peel Ports, ένας από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης λιμένων της Βρετανίας, αναμένει να αντικρούσει την πτώση στην αγορά της liner ναυτιλίας με ένα φιλόδοξο σχέδιο που αφορά το λιμένα στο Λίβερπουλ. Το ιστορικό λιμάνι της βόρειας Αγγλίας βρίσκεται σε κομβική θέση κοντά στα μεγάλα αστικά κέντρα της κεντρικής Αγγλίας και μακριά από τις κορεσμένες νότιες πύλες που εξυπηρετούν κυρίως το Λονδίνο.
Η Peel Ports ανακοίνωσε ότι έχει επενδύσει περισσότερα από 300 εκατομμύρια λίρες στη μετατροπή του ιστορικού λιμένα του Λίβερπουλ σε ένα τερματικό σταθμό και σύγχρονο λιμένα εμπορευματοκιβωτίων βαθέων υδάτων το οποίο πλέον μπορεί να δεχτεί πλοία που μεταφέρουν έως και 19.000 TEUs. Η λειτουργία του νέου σταθμού αναμένεται να εγκαινιαστεί το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Ο Δ.Σ. της εταιρείας Mark Whitworth ανακοίνωσε σε τοπικά ΜΜΕ ότι το Λίβερπουλ αντιπροσωπεύει μόνον το 7% της σημερινής κίνησης στα containers και ότι πλέον η Peel Ports έχει ως στόχο να αυξήσει το μερίδιό της σε 20%. Το λιμάνι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας θα είναι ανταγωνιστικό αφού θα προσφέρει καλύτερες τιμές και σύντομους χρόνους παράδοσης στους ναυλωτές προς και από τη βιομηχανικά ακμάζουσα κεντρική Αγγλία.
Το Λίβερπουλ θα αποτελέσει ένα νέο κόμβο μεταφοράς φορτίων για το Μάντσεστερ και τις γύρω περιοχές, αφού τα φορτία θα επαναφορτώνονται και θα μεταφέρονται με μικρότερα σκάφη που θα διαπερνούν το Κανάλι του Μάντσεστερ, το οποίο επίσης διαχειρίζεται η Peel Ports.
Η Peel Ports ανήκει κατά το 51% στην Peel Group και κατά 49,9% από την Deutsche Bank.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ