
Στις αρχές του 2016 αναμένεται να αρχίσει τα ταξίδια του το AIDAprima το πρώτο από τα νεώτερα πλοία της AIDA Cruises, μαζί με το αδερφό του πλοίου, που ακόμα δεν έχει πάρει το όνομά του, με τις φήμες όμως να θέλουν να ονομάζεται AIDAseconda. Το κόστος κατασκευής του μεγαλύτερου μέχρι τώρα κρουαζιερόπλοιου της AIDA Cruises άγγιξε τα $645 εκατομμύρια.
Το πλοίο έχει 300 μέτρα μήκος, 37,6 μέτρα πλάτος και έχει βύθισμα 8 μέτρων. Η ολική χωρητικότητα του είναι 124.500 τόνοι. Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 3.300 επιβάτες σε συνολικά 1.643 καμπίνες 14 διαφορετικών κατηγοριών.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το AIDAprima θα είναι ένα από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικώς κρουαζιέροπλοια στον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα «Air Lubrication» της εταιρείας Mitsubishi.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει την δημιουργία φυσαλίδων κάτω από την ίσαλο γραμμή μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την τριβή και επιτρέποντας σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Άμεση συνέπεια αυτών των τεχνολογικών καινοτομιών είναι να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές ρύπων (οξείδιο του αζώτου και θείου και σωματίδια αιθάλης).
H AIDA Cruises είναι μία γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας που έχει έδρα το Ρόστοκ της Γερμανίας, η οποία πλέον ανήκει σε Βρετανούς και Αμερικανούς επιχειρηματίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ως Deutsche Seereederei, οπότε και ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών κρουαζιέρας. Το 2000 ηAIDA Cruises αγοράστηκε από την P&O Princess Cruises. Ενώ όταν το 2003 η Carnival Corporation και η P&O δημιούργησαν την Carnival Corporation & plc, ο έλεγχος της AIDA πέρασε στην Costa Cruises.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό βίντεο από τον τρίτο δοκιμαστικό πλου του AIDAprima στην Ιαπωνία.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=EYw7pScRqx0
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Η αξιοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στη ναυτιλία δεν είναι νέα πρακτική, ωστόσο το «Blue Marlin» γίνεται το πρώτο πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας παγκοσμίως που αξιοποιεί ηλιακή…
Οι πλωτές ανεμογεννήτριες παρέχουντι μεγαλύτερη ευελιξία χωροθέτησης, μειωμένες οπτικές επιπτώσεις για παράκτιες κοινότητες και τη δυνατότητα για εγκατάσταση μονάδων μεγάλης ισχύος. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ανησυχητικούς ρυθμούς αυξήθηκαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία το α΄ εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με δεδομένα της ReCAAP. Η αύξηση ανήλθε…
Η ναυλαγορά τακτικών γραμμών εμφανίζει έντονες αυξομειώσεις τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, βάσει δεδομένων της Xeneta. Με την προσφορά να υπερβαίνει τις απαιτήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ