
Στις αρχές του 2016 αναμένεται να αρχίσει τα ταξίδια του το AIDAprima το πρώτο από τα νεώτερα πλοία της AIDA Cruises, μαζί με το αδερφό του πλοίου, που ακόμα δεν έχει πάρει το όνομά του, με τις φήμες όμως να θέλουν να ονομάζεται AIDAseconda. Το κόστος κατασκευής του μεγαλύτερου μέχρι τώρα κρουαζιερόπλοιου της AIDA Cruises άγγιξε τα $645 εκατομμύρια.
Το πλοίο έχει 300 μέτρα μήκος, 37,6 μέτρα πλάτος και έχει βύθισμα 8 μέτρων. Η ολική χωρητικότητα του είναι 124.500 τόνοι. Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 3.300 επιβάτες σε συνολικά 1.643 καμπίνες 14 διαφορετικών κατηγοριών.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το AIDAprima θα είναι ένα από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικώς κρουαζιέροπλοια στον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα «Air Lubrication» της εταιρείας Mitsubishi.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει την δημιουργία φυσαλίδων κάτω από την ίσαλο γραμμή μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την τριβή και επιτρέποντας σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Άμεση συνέπεια αυτών των τεχνολογικών καινοτομιών είναι να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές ρύπων (οξείδιο του αζώτου και θείου και σωματίδια αιθάλης).
H AIDA Cruises είναι μία γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας που έχει έδρα το Ρόστοκ της Γερμανίας, η οποία πλέον ανήκει σε Βρετανούς και Αμερικανούς επιχειρηματίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ως Deutsche Seereederei, οπότε και ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών κρουαζιέρας. Το 2000 ηAIDA Cruises αγοράστηκε από την P&O Princess Cruises. Ενώ όταν το 2003 η Carnival Corporation και η P&O δημιούργησαν την Carnival Corporation & plc, ο έλεγχος της AIDA πέρασε στην Costa Cruises.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό βίντεο από τον τρίτο δοκιμαστικό πλου του AIDAprima στην Ιαπωνία.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=EYw7pScRqx0
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ