
Στις αρχές του 2016 αναμένεται να αρχίσει τα ταξίδια του το AIDAprima το πρώτο από τα νεώτερα πλοία της AIDA Cruises, μαζί με το αδερφό του πλοίου, που ακόμα δεν έχει πάρει το όνομά του, με τις φήμες όμως να θέλουν να ονομάζεται AIDAseconda. Το κόστος κατασκευής του μεγαλύτερου μέχρι τώρα κρουαζιερόπλοιου της AIDA Cruises άγγιξε τα $645 εκατομμύρια.
Το πλοίο έχει 300 μέτρα μήκος, 37,6 μέτρα πλάτος και έχει βύθισμα 8 μέτρων. Η ολική χωρητικότητα του είναι 124.500 τόνοι. Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 3.300 επιβάτες σε συνολικά 1.643 καμπίνες 14 διαφορετικών κατηγοριών.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το AIDAprima θα είναι ένα από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικώς κρουαζιέροπλοια στον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα «Air Lubrication» της εταιρείας Mitsubishi.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει την δημιουργία φυσαλίδων κάτω από την ίσαλο γραμμή μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την τριβή και επιτρέποντας σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Άμεση συνέπεια αυτών των τεχνολογικών καινοτομιών είναι να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές ρύπων (οξείδιο του αζώτου και θείου και σωματίδια αιθάλης).
H AIDA Cruises είναι μία γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας που έχει έδρα το Ρόστοκ της Γερμανίας, η οποία πλέον ανήκει σε Βρετανούς και Αμερικανούς επιχειρηματίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ως Deutsche Seereederei, οπότε και ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών κρουαζιέρας. Το 2000 ηAIDA Cruises αγοράστηκε από την P&O Princess Cruises. Ενώ όταν το 2003 η Carnival Corporation και η P&O δημιούργησαν την Carnival Corporation & plc, ο έλεγχος της AIDA πέρασε στην Costa Cruises.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό βίντεο από τον τρίτο δοκιμαστικό πλου του AIDAprima στην Ιαπωνία.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=EYw7pScRqx0
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ