
Στις αρχές του 2016 αναμένεται να αρχίσει τα ταξίδια του το AIDAprima το πρώτο από τα νεώτερα πλοία της AIDA Cruises, μαζί με το αδερφό του πλοίου, που ακόμα δεν έχει πάρει το όνομά του, με τις φήμες όμως να θέλουν να ονομάζεται AIDAseconda. Το κόστος κατασκευής του μεγαλύτερου μέχρι τώρα κρουαζιερόπλοιου της AIDA Cruises άγγιξε τα $645 εκατομμύρια.
Το πλοίο έχει 300 μέτρα μήκος, 37,6 μέτρα πλάτος και έχει βύθισμα 8 μέτρων. Η ολική χωρητικότητα του είναι 124.500 τόνοι. Το νέο κρουαζιερόπλοιο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 3.300 επιβάτες σε συνολικά 1.643 καμπίνες 14 διαφορετικών κατηγοριών.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το AIDAprima θα είναι ένα από τα πλέον προηγμένα τεχνολογικώς κρουαζιέροπλοια στον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα «Air Lubrication» της εταιρείας Mitsubishi.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει την δημιουργία φυσαλίδων κάτω από την ίσαλο γραμμή μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την τριβή και επιτρέποντας σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Άμεση συνέπεια αυτών των τεχνολογικών καινοτομιών είναι να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές ρύπων (οξείδιο του αζώτου και θείου και σωματίδια αιθάλης).
H AIDA Cruises είναι μία γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας που έχει έδρα το Ρόστοκ της Γερμανίας, η οποία πλέον ανήκει σε Βρετανούς και Αμερικανούς επιχειρηματίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ως Deutsche Seereederei, οπότε και ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών κρουαζιέρας. Το 2000 ηAIDA Cruises αγοράστηκε από την P&O Princess Cruises. Ενώ όταν το 2003 η Carnival Corporation και η P&O δημιούργησαν την Carnival Corporation & plc, ο έλεγχος της AIDA πέρασε στην Costa Cruises.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό βίντεο από τον τρίτο δοκιμαστικό πλου του AIDAprima στην Ιαπωνία.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=EYw7pScRqx0
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ