
Στα τέλη του Νοέμβρη συναντήθηκαν τα μέλη της ομάδας εργασίας του Γερμανικού Κοινοβουλίου που έχουν υπό την ευθύνη τον τομέα εσωτερικής ναυσιπλοΐας (PGBI). Κατά τη συνάντησή τους συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν την ποταμοπλοΐα στη Γερμανία και το γενικό αίτημα ήταν να κατανοήσει η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση ότι η κρατική χρηματοδότηση είναι αναγκαία για τη διατήρηση των πλωτών οδών της χώρας και των συστημάτων ελέγχου τους σε καλή κατάσταση για τα χρόνια που ακολουθούν. Για το συγκεκριμένο ζήτημα τα μέλη του Γερμανικού Κοινοβουλίου είχαν εκτενή ενημέρωση από την Ομοσπονδιακή Ένωση Δημόσιων Λιμένων Εσωτερικού Πλωτού Δικτύου (BÖB) και της Ομοσπονδιακής Ένωσης Εσωτερικής Ναυσιπλοΐας της Γερμανίας (BDB).
Ένα επιπλέον ζήτημα που απασχόλησε τη συνάντηση ήταν και η σημασία που έχουν για τη Γερμανία και την οικονομία της οι συνδυασμένες μεταφορές μεταξύ ποτάμιων λιμένων και σιδηρόδρομου. Ο Rainer Schäfer, πρόεδρος του BÖB, ανέφερε τη μεγάλη σημασία που έχει η μείωση της γραφειοκρατίας και η διαφάνεια κυρίως σε ό,τι αφορά τα ζητήματα εξέτασης και έγκρισης προτάσεων χρηματοδότησης έργων συντήρησης και βελτίωσης των ποτάμιων οδών της χώρας. Παράλληλα αναγνώρισε ότι το τελευταίο διάστημα το ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών έχει βελτιώσει τις γραφειοκρατικές του επιδόσεις στην έγκριση έργων.
Από την πλευρά του ο Gustav Herzog, εκπρόσωπος του PGBI, σημείωσε ότι είναι μεγάλη ανάγκη να αντιληφθεί η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση τη σπουδαιότητα και να αναλάβει τη χρηματοδότηση των έργων του εσωτερικού πλωτού δικτύου της χώρας, γιατί αυτό θα αποβεί προς όφελος όχι μόνο των πλοιοκτητών και του εμπορίου αλλά και της ίδιας της οικονομίας σε μακροπρόθεσμη βάση.
Τέλος, το μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας, Herbert Behrens, σημείωσε ότι είναι ανάγκη οι πλοιοκτήτες να γνωρίζουν με ακρίβεια τα σχέδια της γερμανικής κυβέρνησης για το πλωτό δίκτυο της χώρας έτσι ώστε να μπορέσουν να επενδύσουν σε πλοία νέας τεχνολογίας, φιλικά προς το περιβάλλον.
Φωτό: EPA/PIROSCHKA VAN DE WOUW
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με τον γαλλικό κολοσσό να σπάει πρόσφατα το φράγμα των 4 εκατ. TEUs…
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε και πάλι η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας τον Ιούνιο. Συγκεκριμένα, βάσει στοιχείων της Clarkson Research Services, κατά τη…
Ο πρώτος γύρος των έμμεσων διαπραγματεύσεων ανάμεσα σε αντιπροσωπείες της κυβέρνησης του Ισραήλ και του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος Χαμάς ολοκληρώθηκε χωρίς αποτέλεσμα. Υπενθυμίζεται ότι…
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανήγγειλε αργά το βράδυ της Κυριακής 6 Ιουλίου (τοπική ώρα) μέσω Truth Social ότι οι πρώτες ενημερωτικές επιστολές του…
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ