
Η γενική συνέλευση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) ενέκρινε ομόφωνα την τοποθέτηση του Kitack Lim στη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΙΜΟ, με τη θητεία του να αρχίζει από την 1η Ιανουαρίου 2016 και να διαρκεί τέσσερα χρόνια.
O Lim γεννήθηκε στο Masan, Gyeongsangnam-do, ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια στη Δημοκρατία της Κορέας. Παρακολούθησε ναυτικές σπουδές στο Maritime and Ocean University (KMOU) στο Busan, από όπου έλαβε το πτυχίο του το 1977.
Υπήρξε αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού της Κορέας, αλλά εργάστηκε και στη ναυτιλιακή εταιρεία Sanko Shipping Co. To 1985 ξεκίνησε να εργάζεται στη διοίκηση Λιμένων της Κορέας παρακολουθώντας παράλληλα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Διοίκησης του Yonsei University, αποκτώντας μεταπτυχιακό τίτλο το 1990. Τις μεταπτυχιακές του σπουδές τις συνέχισε στο World Maritime University (WMU), λαμβάνοντας ένα ακόμα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Το 1995 ξεκίνησε την παρακολούθηση ενός τριετούς διδακτορικού προγράμματος για διεθνές δίκαιο στο Maritime and Ocean University.
Το 1986 ο Lim άρχισε να παρακολουθεί τις συνεδριάσεις του IMO, ως μέλος της αντιπροσωπείας της Κορέας, με ενεργό συμμετοχή σε θέματα ασφάλειας και προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Από το 1992 το ενδιαφέρον του εστιάστηκε σε δραστηριότητες για την προώθηση της ασφάλειας στη θάλασσα μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής των συμβάσεων του ΙΜΟ στην χώρα του καθώς και σε άλλα κράτη μέλη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού στην περιοχή της Ασίας. Κατά την περίοδο 2002-2004 ανέλαβε τα καθήκοντα του προέδρου της υποεπιτροπής Flag State Implementation, ενώ από το 2006 έως και το 2009 υπηρέτησε ως αναπληρωτής μόνιμος αντιπρόσωπος της Δημοκρατίας της Κορέας στον ΙΜΟ.
Από το 2012 έως και το τέλος Ιουλίου του τρέχοντος έτους διατηρούσε τη θέση του προέδρου της Λιμενικής Αρχής του Busan.
Φωτό: http://www.imo.org/en/MediaCentre/PressBriefings/Pages/50-kitack-lim-SG-.aspx
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Η αξιοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στη ναυτιλία δεν είναι νέα πρακτική, ωστόσο το «Blue Marlin» γίνεται το πρώτο πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας παγκοσμίως που αξιοποιεί ηλιακή…
Οι πλωτές ανεμογεννήτριες παρέχουντι μεγαλύτερη ευελιξία χωροθέτησης, μειωμένες οπτικές επιπτώσεις για παράκτιες κοινότητες και τη δυνατότητα για εγκατάσταση μονάδων μεγάλης ισχύος. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ανησυχητικούς ρυθμούς αυξήθηκαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία το α΄ εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με δεδομένα της ReCAAP. Η αύξηση ανήλθε…
Η ναυλαγορά τακτικών γραμμών εμφανίζει έντονες αυξομειώσεις τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, βάσει δεδομένων της Xeneta. Με την προσφορά να υπερβαίνει τις απαιτήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ