
Η γενική συνέλευση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) ενέκρινε ομόφωνα την τοποθέτηση του Kitack Lim στη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΙΜΟ, με τη θητεία του να αρχίζει από την 1η Ιανουαρίου 2016 και να διαρκεί τέσσερα χρόνια.
O Lim γεννήθηκε στο Masan, Gyeongsangnam-do, ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια στη Δημοκρατία της Κορέας. Παρακολούθησε ναυτικές σπουδές στο Maritime and Ocean University (KMOU) στο Busan, από όπου έλαβε το πτυχίο του το 1977.
Υπήρξε αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού της Κορέας, αλλά εργάστηκε και στη ναυτιλιακή εταιρεία Sanko Shipping Co. To 1985 ξεκίνησε να εργάζεται στη διοίκηση Λιμένων της Κορέας παρακολουθώντας παράλληλα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Διοίκησης του Yonsei University, αποκτώντας μεταπτυχιακό τίτλο το 1990. Τις μεταπτυχιακές του σπουδές τις συνέχισε στο World Maritime University (WMU), λαμβάνοντας ένα ακόμα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Το 1995 ξεκίνησε την παρακολούθηση ενός τριετούς διδακτορικού προγράμματος για διεθνές δίκαιο στο Maritime and Ocean University.
Το 1986 ο Lim άρχισε να παρακολουθεί τις συνεδριάσεις του IMO, ως μέλος της αντιπροσωπείας της Κορέας, με ενεργό συμμετοχή σε θέματα ασφάλειας και προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Από το 1992 το ενδιαφέρον του εστιάστηκε σε δραστηριότητες για την προώθηση της ασφάλειας στη θάλασσα μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής των συμβάσεων του ΙΜΟ στην χώρα του καθώς και σε άλλα κράτη μέλη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού στην περιοχή της Ασίας. Κατά την περίοδο 2002-2004 ανέλαβε τα καθήκοντα του προέδρου της υποεπιτροπής Flag State Implementation, ενώ από το 2006 έως και το 2009 υπηρέτησε ως αναπληρωτής μόνιμος αντιπρόσωπος της Δημοκρατίας της Κορέας στον ΙΜΟ.
Από το 2012 έως και το τέλος Ιουλίου του τρέχοντος έτους διατηρούσε τη θέση του προέδρου της Λιμενικής Αρχής του Busan.
Φωτό: http://www.imo.org/en/MediaCentre/PressBriefings/Pages/50-kitack-lim-SG-.aspx
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ