
Ο εμπορικός στόλος της Ελβετίας αποτελείται από 46 πλοία που ανήκουν και λειτουργούν από έξι εταιρείες. Το γραφείο Ναυσιπλοΐας της Ελβετίας (Schweizerische Seeschifffahrtsamt), που έχει έδρα την Βασιλεία και εποπτεύεται από το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο, μεριμνά για την τήρηση όλων των σχετικών νομικών συνθηκών, εποπτεύει τη διαχείριση του ποντοπόρου εμπορικού στόλου και εκπροσωπεί την Ελβετία στους διεθνείς οργανισμούς.
Πέραν του εμπορικού στόλου, το γραφείο Ναυσιπλοΐας της Ελβετίας διαθέτει ένα ακόμα τμήμα που αφορά σε θαλάσσια σκάφη αναψυχής αλλά και σε μικρά σκάφη που πλέουν σε ξένα ποτάμια και παράκτιες περιοχές. Τέλος, το γραφείο Ναυσιπλοΐας της Ελβετίας έχει την ευθύνη της γραμματείας της ελβετικής αντιπροσωπείας στην Κεντρική Επιτροπή για τη Ναυσιπλοΐα στο Ρήνο (ZKR).
Σε ό,τι αφορά τον ποντοπόρο εμπορικό στόλο της Ελβετίας, αυτός με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία του Ιουνίου 2015 αποτελείται από 46 πλοία με συνολική χωρητικότητα 1.000.000 τόνων (dwt), που αντιστοιχούν στο ένα τοις χιλίοις της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Ο στόλος της Ελβεταίας επιχειρεί σε όλο τον κόσμο και αποτελείται από φορτηγά πλοία χύδην φορτίων, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, φορτηγά πλοία πολλαπλών χρήσεων, καθώς και δεξαμενόπλοια για μεταφορά ασφάλτου και άλλων προϊόντων.
Ο ελβετικός στόλος λειτουργεί από έξι ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες οφείλουν να έχουν την έδρα τους στην Ελβετία. Οι πλοίαρχοι πρέπει να υποβάλλουν περιοδικές εκθέσεις στους εκπροσώπους της ελβετικής κυβέρνησης στο εξωτερικό (πρεσβείες, προξενεία), και είναι υπεύθυνοι για την πρόσληψη και απόλυση των πληρωμάτων τους. Οι εφοπλιστές, από την πλευρά τους, πρέπει να παρέχουν εβδομαδιαίες ενημερώσεις σχετικά με την τρέχουσα θέση των ποντοπόρων σκαφών τους, που πλέουν υπό ελβετική σημαία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ