
Η κυβέρνηση του Τζιμπουτί ανακοίνωσε ότι στις 12 Οκτωβρίου το αφρικανικό
κράτος προσχώρησε σε μια σειρά από συνθήκες του ΙΜΟ, συμπεριλαμβανομένων
των διεθνών συμβάσεων που καλύπτουν τη θαλάσσια έρευνα και διάσωση,
καθώς και τα πρότυπα εκπαίδευσης, έκδοσης πιστοποιητικών και τήρησης
φυλακών των ναυτικών. Ο κ Ali Mirah Chehem Νταούντ, Διευθυντής
Ναυτιλιακής Πολιτικής του Τζιμπουτί, συναντήθηκε με τον κ. Frederick
Kenney, Διευθυντή Νομικών Υποθέσεων και Εξωτερικών Σχέσεων του ΙΜΟ,
προκειμένου να καταθέσει τα έγγραφα προσχώρησης σε έξι συνθήκες και την
κύρωση των παραρτημάτων ΙΙΙ, IV και V της (MARPOL). Το μικροσκοπικό
κράτος, στην νότια είσοδο της Ερυθράς Θάλασσας, όμορο προς τις έκρυθμες
Σομαλία και την Ερυθρέα και κυριολεκτικά απέναντι από τη ρημαγμένη
Υεμένη αποτελεί σημαντική βάση των επιχειρήσεων του ΙΜΟ αλλά και άλλων
οργανισμών και διπλωματικών ή στρατιωτικών αντιπροσωπειών.
Η στενή συνεργασία του Τζιμπουτί με το Παρίσι έχει ως αποτέλεσμα το λιλιπούτειο
κράτος να είναι ένα ασφαλές καταφύγιο για τις ναυτικές αποστολές στην περιοχή.
Με ταχύτατες διαδικασίες το κράτος προσχώρησε ή επικύρωσε τα ακόλουθα
διεθνή νομοθετικά κείμενα:
– International Convention on Tonnage Measurement of Ships, 1969
– International Convention on Standards of Training, Certification
and Watchkeeping for Seafarers, 1978, as amended
– International Convention on Maritime Search and Rescue, 1979
– International Convention on Salvage, 1989
– Protocol on Preparedness, Response and Co-operation to Pollution
Incidents by Hazardous and Noxious Substances, 2000
– International Convention on Civil Liability for Bunker Oil
Pollution Damage, 2001
– MARPOL Annex III
– MARPOL Annex IV
– MARPOL Annex V
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ