
Η Υπηρεσία Διαχείρισης Κρατικής Περιουσίας της Ρωσικής Ομοσπονδιακής κυβέρνησης ανακοίνωσε ότι η μόνη ιδιωτικοποίηση που συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια που κατατέθηκαν για το 2016 αφορά τη Sovcomflot.
Παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα στη Μόσχα η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση του ρωσικού ναυτιλιακού γίγαντα αλλά δεν θα συμπεριλάβει στα αρχικά της σχέδια και τον κρατικό αερομεταφορέα Aeroflot. Σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχων η ρωσική κυβέρνηση αναζητά αγοραστή ή αγοραστές των μετοχών της κρατικής ναυτιλιακής εταιρείας και παραμένουν αισιόδοξοι ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον εντός των επόμενων μηνών.
Σύμφωνα με τη ρωσική αρχή τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις για το 2016 θα μπορούσαν να προσεγγίσουν τα 270 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ τα περισσότερα από οποία θα προέλθουν από την πώληση της Sovcomflot. H ρωσική εταιρεία διαθέτει ένα στόλο από LNG, tankers, bulkers αλλά και ειδικών πλοίων που επιχειρούν στις άσχημες συνθήκες της Σιβηρίας. H Mόσχα ανακοίνωσε ότι η κατάσταση της ρωσικής οικονομίας και η πτώση στην απόδοση των κρατικών ρωσικών επιχειρήσεων το περασμένο έτος δεν αφήνουν περιθώρια για άμεση ιδιωτικοποίησή τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ