
To ιστιοφόρο “Club Med 2” ανήκει στην ομώνυμη γνωστή Γαλλική τουριστική εταιρεία.Τους καλοκαιρινούς μήνες πραγματοποιεί κρουαζιέρες στην Μεσόγειο και στην Αδριατική ενώ το χειμώνα στην Καραϊβική.
Έχει μήκος 194 μέτρα, πλάτος 20, ύψος 80 και βύθισμα 5. Έχει 5 κατάρτια, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά ενώ το συνολικό εμβαδόν των πανιών του είναι 2400 τ.μ. Μπορεί να φιλοξενήσει στα 8 καταστρώματα του 386 επιβάτες που εξυπηρετούνται απο 214 άτομα πληρώματος. Έχει 186 πλήρως ανακαινισμένες καμπίνες: 55 Club Cabins στο B deck (κατώτερο κατάστρωμα), 67 Club Cabins στο C deck (μεσαίο κατάστρωμα), 48 Club Cabins και 10 σουίτες 115 τετρ. μ. στο D deck (άνω κατάστρωμα), 5 Deluxe Cabins στο F deck (μπροστινό μέρος του πλοίου).
Περιλαμβάνει δύο εστιατόρια, το εστιατόριο “Méditerranée και το Magellan”. Το μπαρ Pacific στο E deck είναι ανοικτό όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας κάθε βράδυ. Όσο για τα σπορ, παρέχονται μαθήματα από ειδικούς εκπαιδευτές, Aquadynamic, Club Med Gym® Cardio training, Pilates, Waterskiing, Wakeboarding, Kayak και Snorkeling.
Το Club Med 2 κατασκευάστηκε το 1992 στη Χάβρη της Γαλλίας και αδερφό του πλοίο είναι το Wind Surf της Windstar ,το οποίο με τη σειρά του είχε κατασκευαστεί ως Club Med 1. Πλην των πανιών έχει 2 πετρελαιοηλεκτρικές μηχανές που του δίνουν πρόωση και ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους.
Μαζί με το αδερφό του αποτελούν τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.




ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ