
To ιστιοφόρο “Club Med 2” ανήκει στην ομώνυμη γνωστή Γαλλική τουριστική εταιρεία.Τους καλοκαιρινούς μήνες πραγματοποιεί κρουαζιέρες στην Μεσόγειο και στην Αδριατική ενώ το χειμώνα στην Καραϊβική.
Έχει μήκος 194 μέτρα, πλάτος 20, ύψος 80 και βύθισμα 5. Έχει 5 κατάρτια, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά ενώ το συνολικό εμβαδόν των πανιών του είναι 2400 τ.μ. Μπορεί να φιλοξενήσει στα 8 καταστρώματα του 386 επιβάτες που εξυπηρετούνται απο 214 άτομα πληρώματος. Έχει 186 πλήρως ανακαινισμένες καμπίνες: 55 Club Cabins στο B deck (κατώτερο κατάστρωμα), 67 Club Cabins στο C deck (μεσαίο κατάστρωμα), 48 Club Cabins και 10 σουίτες 115 τετρ. μ. στο D deck (άνω κατάστρωμα), 5 Deluxe Cabins στο F deck (μπροστινό μέρος του πλοίου).
Περιλαμβάνει δύο εστιατόρια, το εστιατόριο “Méditerranée και το Magellan”. Το μπαρ Pacific στο E deck είναι ανοικτό όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας κάθε βράδυ. Όσο για τα σπορ, παρέχονται μαθήματα από ειδικούς εκπαιδευτές, Aquadynamic, Club Med Gym® Cardio training, Pilates, Waterskiing, Wakeboarding, Kayak και Snorkeling.
Το Club Med 2 κατασκευάστηκε το 1992 στη Χάβρη της Γαλλίας και αδερφό του πλοίο είναι το Wind Surf της Windstar ,το οποίο με τη σειρά του είχε κατασκευαστεί ως Club Med 1. Πλην των πανιών έχει 2 πετρελαιοηλεκτρικές μηχανές που του δίνουν πρόωση και ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους.
Μαζί με το αδερφό του αποτελούν τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ