
To ιστιοφόρο “Club Med 2” ανήκει στην ομώνυμη γνωστή Γαλλική τουριστική εταιρεία.Τους καλοκαιρινούς μήνες πραγματοποιεί κρουαζιέρες στην Μεσόγειο και στην Αδριατική ενώ το χειμώνα στην Καραϊβική.
Έχει μήκος 194 μέτρα, πλάτος 20, ύψος 80 και βύθισμα 5. Έχει 5 κατάρτια, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά ενώ το συνολικό εμβαδόν των πανιών του είναι 2400 τ.μ. Μπορεί να φιλοξενήσει στα 8 καταστρώματα του 386 επιβάτες που εξυπηρετούνται απο 214 άτομα πληρώματος. Έχει 186 πλήρως ανακαινισμένες καμπίνες: 55 Club Cabins στο B deck (κατώτερο κατάστρωμα), 67 Club Cabins στο C deck (μεσαίο κατάστρωμα), 48 Club Cabins και 10 σουίτες 115 τετρ. μ. στο D deck (άνω κατάστρωμα), 5 Deluxe Cabins στο F deck (μπροστινό μέρος του πλοίου).
Περιλαμβάνει δύο εστιατόρια, το εστιατόριο “Méditerranée και το Magellan”. Το μπαρ Pacific στο E deck είναι ανοικτό όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας κάθε βράδυ. Όσο για τα σπορ, παρέχονται μαθήματα από ειδικούς εκπαιδευτές, Aquadynamic, Club Med Gym® Cardio training, Pilates, Waterskiing, Wakeboarding, Kayak και Snorkeling.
Το Club Med 2 κατασκευάστηκε το 1992 στη Χάβρη της Γαλλίας και αδερφό του πλοίο είναι το Wind Surf της Windstar ,το οποίο με τη σειρά του είχε κατασκευαστεί ως Club Med 1. Πλην των πανιών έχει 2 πετρελαιοηλεκτρικές μηχανές που του δίνουν πρόωση και ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους.
Μαζί με το αδερφό του αποτελούν τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ