
Μετά από τον πρόσφατο αποκλεισμό του λιμανιού του Καλαί από πρώην εργαζομένους ναυτιλιακής εταιρείας, οι αρχές του μεγάλου γαλλικού λιμανιού ανακοίνωσαν ότι τα επιβατηγά πλοία προς Βρετανία αναχωρούν κανονικά , αν και με μικρές καθυστερήσεις. Οι εταιρείες P & O Ferries και DFDS Seaways που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ντόβερ- Καλαί ανακοίνωσαν επίσης ότι τα δρομολόγια λειτουργούν πλέον κανονικά..
Οι χιλιάδες επιβάτες στα λιμάνια του Ντόβερ και Καλαί έμειναν στην κυριολεξία παγιδευμένοι για αρκετές ώρες την Κυριακή 30/8, όταν όλες οι αναχωρήσεις από το γαλλικό λιμάνι ανεστάλησαν λόγω των κινητοποιήσεων συνδικαλιστών
Η συνδικαλιστική δράση πραγματοποιήθηκε από δυσαρεστημένα πρώην μέλη προσωπικού της εταιρείας MyFerryLink, οι οποίοι χρησιμοποίησαν σωσίβιες λέμβους ώστε να εμποδίσουν τον απόπλου των πλοίων.
Η δήμαρχος του Καλαί, Natacha Bouchart, δήλωσε μάλιστα ότι το λιμάνι βρίσκεται σε “ομηρία” στην πιο κρίσιμη μέρα του χρόνου, ως προς την επιβατική κίνηση, αφού η Δευτέρα 31 Αυγούστου είναι αργία για τους Βρετανούς και ημερομηνία μεγάλης επιστροφής τους μετά τις θερινές διακοπές.
Οι πρώην εργαζόμενοι της MyFerryLink διαμαρτύρονται για τις 600 απώλειες θέσεων εργασίας που προκλήθηκαν μετά από την πώληση του πλοίου της MyFerryLink το οποίο συνέδεε το Ντόβερ με το Καλαί..
Οι πρώην εργαζόμενοι έχουν προκαλέσει πολλές καθυστερήσεις στα συγκεκριμένα λιμάνια καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, και ειδικά σε μέρες αιχμής. Οι κινητοποιήσεις μαζί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η γαλλική ακτοφυλακή ως προς το πρόβλημα των μεταναστών που επιβιβάζονται παράνομα σε λεωφορεία, πλοία και τρένα προς τη Βρετανία δημιούργησε όλο το καλοκαίρι μεγάλο χάος στο Καλαί, με σημαντικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις σχεδόν καθημερινά.
Ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, Manuel Valls, πρόκειται να επισκεφθεί το γαλλικό λιμάνι σήμερα Δευτέρα, για να επιθεωρήσει την κατάσταση.
Φωτο: EPA/ETIENNE LAURENT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ