
O ρωσικός κολοσσός ανακοίνωσε αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου για το 2015 με θετικό πρόσημο. To πετυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας αντανακλάται στις ισχυρές επιδόσεις της, σε συνδυασμό με αναζωπύρωση της αγοράς. Ο όμιλος SCF έως τώρα απασχολεί έναν στόλο 150 πλοίων ναυλωμένων αλλά και ιδιόκτητων, συνολικής χωρητικότητας 12,8 εκατομμυρίων τόνων νεκρού βάρους .
Συγκεκριμένα η Sovcomflot σημείωσε καθαρά κέρδη της τάξης των 216 εκ. δολαρίων αυξημένα κατά 240% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2014, όπως επίσης αυξημένα κατά 11% έσοδα ναυλώσεων σε σχέση με το 2014. Δυο νέα LNG carriers ήρθαν να προστεθούν στον στόλο της, τα οποία είναι ναυλωμένα με μακροπρόθεσμο ορίζοντα από την Royal Dutch Shell.
Στα highlights για την Sovcomflot αξίζει να σημειωθεί το γεγονός πως στην εταιρεία απονεμήθηκε το βραβείο “Deal of the Year “ από την Marine Money για το project χρηματοδότησης δύο βελτιωμένης σχεδίασης LNG Carriers.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε επίσης πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ορισμένων δεξαμενόπλοιων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων των πλοίων αυτών και την περαιτέρω μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σύμφωνα με τις διεθνείς νομοθεσίες.
Σε δήλωση του ο κ. Frank διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τόνισε πως η εταιρεία πέτυχε πολύ σημαντικά αποτελέσματα που υπερβαίνουν τις αρχικές προβλέψεις για την περίοδο. Η Sovcomflot ήταν σε θέση να ωφεληθεί από την προβλεπόμενη αύξηση στην ναυλαγορά δεξαμενόπλοιων σε συνδυασμό με την αποτελεσματική πολιτική ναυλώσεων που βασίζεται σε in-house analytics. Κλείνοντας ο κ. Κ Frank δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο, βασιζόμενος στην καλή διαπραγματευτική ικανότητα και στη θετική σχέση προσφοράς και ζήτησης στους κλάδους που απασχολείται η εταιρεία.
Να σημειώσουμε πως ο όμιλος SCF αποτελεί την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ρωσίας και είναι παγκόσμιος ηγέτης στη θαλάσσια μεταφορά υδρογονανθράκων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στη συντήρηση και υποστήριξη υπεράκτιων σταθμών παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου. Ορισμένα πλοία του Ομίλου εκτελούν επίσης περίπλοκες εργασίες ρυμούλκησης και γεωφυσικών εργασιών έρευνας σε υπεράκτια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου
του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ