
Την προσοχή των πλοιοκτητών επισείει το American P&I Club, καθώς παρατηρήθηκαν αυξημένα περιστατικά λαθρεπιβατών σε πλοία που έχουν προσορμίσει στους λιμένες του Durban και του Cape Town.
Ειδικότερα, το American Club υπενθυμίζει πως στην Νότια Αφρική είναι υποχρέωση του πληρώματος να ελέγχει τα άτομα που επιβιβάζονται πάνω στο πλοίο, ενώ παράλληλα δίνει τις παρακάτω συμβουλές για την αποφυγή χρονοβόρων πολύπλοκων αλλά και οικονομικά επιζήμιων καταστάσεων:
Συνεχής επάνδρωση του σταθμού υποδοχής στη σκάλα επιβίβασης του πλοίου και παράλληλος έλεγχος των κάβων, διότι αποτελούν συχνό μέσο για την επιβίβαση των λαθρεπιβατών.
Κάθε άτομο που επιβιβάζεται στο πλοίο θα πρέπει να διαθέτει ειδική άδεια της Transnet National Ports Authority (TNPA). Χωρίς αυτή, δεν πρέπει να δίνεται άδεια για την επιβίβαση, ενώ στην περίπτωση που το άτομο αυτό είναι στοιβαδόρος, θα πρέπει να ζητηθεί από τον υπεύθυνο των στοιβαδόρων να εξηγήσει τους λόγους που το άτομο δεν διαθέτει άδεια και συγχρόνως σαν αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να τραβηχθεί μια φωτογραφία του υπεύθυνου στοιβαδόρου με το άτομο αυτό.
Σε περίπτωση που βρεθεί λαθρεπιβάτης πάνω στο πλοίο, θα πρέπει να μεταφερθεί έξω από το πλοίο, στο ντόκο και να ενημερωθεί η ασφάλεια του λιμένα. Η πρακτική που συνηθίζεται να μεταφέρεται ο λαθρεπιβάτης στο γραφείο πλοίου δεν είναι αποτελεσματική, καθώς δίνει χρόνο στον παράνομο επιβάτη να επινοήσει μια ιστορία για τον λόγο που ήταν πάνω στο πλοίο.
Οι ιδιωτικές δυνάμεις ασφαλείας είναι προτιμότερο να περιπολούν το πλοίο από τον ντόκο και όχι μέσα από το πλοίο όπως συνηθίζεται.
Τέλος, το American Club αναφέρει πως η επαναλειτουργία των δεξαμενών σε Durban και Cape Town αυξάνει τον κίνδυνο λαθρεπιβίβασης, ειδικά στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.
Photo: ΑΠΕ/KIM LUDBROOK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ