
Σε έντονο ύφος απάντησε με σημερινή ανακοίνωσή του ο υπουργός Θ. Δρίτσας στις κατηγορίες του Ποταμιού για πλημμελή αντιμετώπιση του θέματος της παράτυπης μετανάστευσης και της προστασίας των θαλασσίων συνόρων μας. Ο υπουργός στο δελτίο τύπου του ΥΝΑ ανέφερε τα ακόλουθα:
“Συνεχίζοντας την τακτική της παρέμβασης αποκλειστικά μέσω ανακοινώσεων εντυπωσιασμού, χωρίς την παραμικρή αναφορά στις διαστάσεις του πραγματικού προβλήματος, ο «Τομέας Μεταναστευτικής Πολιτικής» του Ποταμιού, δείχνει ποια είναι η σχέση που έχει με το τεράστιο μεταναστευτικό και προσφυγικό πρόβλημα.
Από τη μια ρεπορτάζ εντυπωσιασμού, κατά την παράδοση του αρχηγού του, με δηλώσεις-πυροτεχνήματα και από την άλλη ανεξέλεγκτα επικίνδυνη και αμετροεπής ανευθυνότητα. Παράλληλα, όπως συνήθως, η απουσία τεκμηριωμένου λόγου καλύπτεται από προσωπικές επιθέσεις.
Έξι μήνες τώρα, στο Λιμενικό Σώμα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και σε όλα τα συναρμόδια Υπουργεία, εργαζόμαστε κυριολεκτικά χωρίς διακοπή νυχθημερόν, 7 μέρες την εβδομάδα, για να ανταποκριθούμε σε ένα πρόβλημα που αποδεδειγμένα, πλέον, υπερβαίνει τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς πάρα πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
Είναι ντροπή για λόγους φτηνής κομματικής σκοπιμότητας, να προσβάλλεται τόσο ανενδοίαστα και να απαξιώνεται ο αγώνας, που δίνουν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, οι δημόσιοι λειτουργοί και οι εθελοντές από τις Μ.Κ.Ο. και από τις τοπικές κοινωνίες.
Εάν θέλουν στοιχεία για τους σχεδιασμούς, στη διάθεσή τους. Εάν έχουν προτάσεις, ας τις καταθέσουν.
Εκείνο στο οποίο δεν έχουν δικαίωμα να επιδίδονται, είναι η παλαιοκομματική αλίευση ψήφων, μέσω της αξιοποίησης αυτού του τεράστιου προβλήματος. Η υποκρισία και ο λαϊκισμός, έχουν όρια.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ