
Σε έντονο ύφος απάντησε με σημερινή ανακοίνωσή του ο υπουργός Θ. Δρίτσας στις κατηγορίες του Ποταμιού για πλημμελή αντιμετώπιση του θέματος της παράτυπης μετανάστευσης και της προστασίας των θαλασσίων συνόρων μας. Ο υπουργός στο δελτίο τύπου του ΥΝΑ ανέφερε τα ακόλουθα:
“Συνεχίζοντας την τακτική της παρέμβασης αποκλειστικά μέσω ανακοινώσεων εντυπωσιασμού, χωρίς την παραμικρή αναφορά στις διαστάσεις του πραγματικού προβλήματος, ο «Τομέας Μεταναστευτικής Πολιτικής» του Ποταμιού, δείχνει ποια είναι η σχέση που έχει με το τεράστιο μεταναστευτικό και προσφυγικό πρόβλημα.
Από τη μια ρεπορτάζ εντυπωσιασμού, κατά την παράδοση του αρχηγού του, με δηλώσεις-πυροτεχνήματα και από την άλλη ανεξέλεγκτα επικίνδυνη και αμετροεπής ανευθυνότητα. Παράλληλα, όπως συνήθως, η απουσία τεκμηριωμένου λόγου καλύπτεται από προσωπικές επιθέσεις.
Έξι μήνες τώρα, στο Λιμενικό Σώμα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και σε όλα τα συναρμόδια Υπουργεία, εργαζόμαστε κυριολεκτικά χωρίς διακοπή νυχθημερόν, 7 μέρες την εβδομάδα, για να ανταποκριθούμε σε ένα πρόβλημα που αποδεδειγμένα, πλέον, υπερβαίνει τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς πάρα πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
Είναι ντροπή για λόγους φτηνής κομματικής σκοπιμότητας, να προσβάλλεται τόσο ανενδοίαστα και να απαξιώνεται ο αγώνας, που δίνουν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, οι δημόσιοι λειτουργοί και οι εθελοντές από τις Μ.Κ.Ο. και από τις τοπικές κοινωνίες.
Εάν θέλουν στοιχεία για τους σχεδιασμούς, στη διάθεσή τους. Εάν έχουν προτάσεις, ας τις καταθέσουν.
Εκείνο στο οποίο δεν έχουν δικαίωμα να επιδίδονται, είναι η παλαιοκομματική αλίευση ψήφων, μέσω της αξιοποίησης αυτού του τεράστιου προβλήματος. Η υποκρισία και ο λαϊκισμός, έχουν όρια.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί κατεξοχήν μια από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες, με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται στο εξωτερικό της περιβάλλον να επηρεάζουν άμεσα τη…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ